TV PULS - BAŚNIOWO-FILMOWE ŚWIĘTA! TV PULS W TOP 10 NAJSILNIEJSZYCH MAREK MEDIOWYCH WEDŁUG „RZECZPOSPOLITEJ”!
Na zbliżające się święta TV Puls przygotował specjalną ramówkę pełną znakomitych filmów, baśni i animacji dla całej rodziny. W opublikowanym ostatnio raporcie Polska Marka dziennik „Rzeczpospolita” zaliczył kanał TV Puls do jednej z dziesięciu najsilniejszych marek mediowych w Polsce.
Święta w TV Puls będą należały do baśni. TV Puls wyemituje m.in. najpopularniejsze z „Najpiękniejszych baśni Braci Grimm”, wśród których znajdą się znane i lubiane opowieści o Śpiącej Królewnie, Kocie w Butach i Królewnie Śnieżce. Stacja pokaże też „Historię Kopciuszka”, „Dziewczynkę z zapałkami” oraz premierową baśń „Książę i kowal” opowiadającą o pewnym młodym księciu, który zakochuje się w młodej wieśniaczce. Niespodziewanie na drodze księcia pojawia się rywal do serca wybranki…
Dużo dobrego znajdzie się również w ofercie filmowej. Już w wigilijny wieczór TV Puls wyemituje rewelacyjną produkcję „Asterix i Obelix: W służbie Jej Królewskiej Mości”, czyli opowieść o dzielnych Galach, którzy tym razem pomagają Brytom. Na ekranie m.in. takie gwiazdy światowego kina, jak Gérard Depardieu i Catherine Deneuve. Chwilę później hit kina akcji „Next” z Nicolasem Cage’em w roli głównej. Atrakcją pierwszego dnia świąt z pewnością będzie premierowy seans produkcji „Trzynasty wojownik” z udziałem Antonio Banderasa, a poświątecznej niedzieli znakomita animacja przygodowa „Sezon na misia 3”.
Z kolei ostatniego dnia roku TV Puls wyemituje m.in. oszałamiającą wizualnie animację „Lorax” studia Illumination Entertainment opowiadającą o pewnym 12-latku, który przekonuje się, że o przyrodę należy dbać za wszelką cenę. Będzie to premiera tej produkcji w telewizji ogólnopolskiej. Atrakcją tego dnia będzie też film „Attyla – pogromca imperium” o legendarnym przywódcy Hunów i ich walce z Rzymianami. W roli tytułowej Gerard Butler!
W opublikowanym ostatnio raporcie Polska Marka dziennik „Rzeczpospolita” zaliczył kanał TV Puls do jednej z dziesięciu najsilniejszych marek mediowych w Polsce. TV Puls zajął wysokie, ósme miejsce, wyprzedzając m.in. tak silne brandy, jak Cyfrowy Polsat, Tele Tydzień i Gazeta Wyborcza. Tworząc zestawienie wzięto pod uwagę takie kryteria, jak świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu oraz prestiż marki.
Autor: Dział Marketingu Telewizji Puls