ANIMAL PLANET HD – podsumowanie 2014
To najmłodszy kanał z portfolio Discovery, w którym od września 2014 można kupować czas reklamowy. W tym okresie od września do grudnia 2014 oglądalność kanału wzrosła o prawie 150%. To kanał, którzy oglądają widzowie o ponadprzeciętnych dochodach (3 000 PLN i więcej), ich udział w całej widowni kanału, to 49%. W 54% są to ludzie ze średnim i wyższym wykształceniem, jest to wskaźnik znacząco wyższy niż ma to miejsce dla całego rynku TV. Można powiedzieć, że widz AP HD, to osoba mieszkająca w dużych miastach, bo 50% widowni, to osoby z miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Podsumowując widz AP HD, jest jednym z najlepiej zarabiających, dobrze wykształconym mieszkańcem dużego miasta. Średni miesięczny zasięg kanału w miesiącach październik i listopad 2014 to prawie 3 miliony.
Źródło: NAM, 01.01.2014-17.12.2014, 06:00-25:59, AFF vs A 16-49; zasięg miesięczny w grupie A 4+, 01.01.2014-30.11.2014 cała doba.