AGNIESZKA WOŹNIAK-STARAK
PO RAZ PIERWSZY ODWIEDZA
DOM WIELKIEGO BRATA

Program Big Brother zmienił oblicze telewizji. To unikalny eksperyment społeczny, który dotychczas przyciągnął przed telewizory 2 miliardy widzów na całym świecie. Już w marcu 2019, po wieloletniej przerwie, powróci na polskie ekrany, aby ponownie zaskoczyć widzów swoją autentycznością, nietypowymi sojuszami i zwrotami akcji.

Wiele się zmieniło od czasu pierwszej edycji – żyjemy w dobie Internetu i mediów społecznościowych. Jak 15 uczestników programu odnajdzie się w sytuacji izolacji? Jak wygląda prawdziwe życie bez internetowego filtra? Czy uczestnicy nowej edycji Big Brothera będą w stanie funkcjonować bez dostępu do mediów społecznościowych?

Główną prowadzącą nowej edycji będzie Agnieszka Woźniak-Starak, która jako jedna z pierwszych odwiedziła Dom Wielkiego Brata. Pierwszy raz w historii to istniejący, luksusowy budynek!

Kliknij i sprawdź:

Nowa edycja Big Brothera to nie tylko wyzwanie dla uczestników programu, ale także ogromne przedsięwzięcie realizacyjne, rozpisane na 66 zdalnie starowanych kamer, stale monitorujących dom. Widzowie będą mogli śledzić wydarzenia z domu Wielkiego Brata codziennie na antenie TVN7 oraz na platformie player.pl. Będą również mieli wpływ na przebieg wydarzeń.

Dzięki rozwojowi możliwości realizacyjnych w telewizji i nowoczesnym, cyfrowym mediom Big Brother ponownie wchodzi w rolę prekursora nowoczesnego modelu komunikacji marketingowej. W tej edycji formatu reklamodawcy będą mogli skorzystać ze zintegrowanego planu działań w TV i Digital.

Możliwości komunikacji obejmą telewizję (TVN i TVN7), platformę player.pl (równoległe emisje i codzienny live streaming), Social Media (Facebook, Instagram, YouTube), a także dedykowaną stronę www. Przepływ kontentu pomiędzy mediami gwarantuje podtrzymanie zainteresowania stałych widzów i umożliwi aktywne pozyskiwanie nowych, angażując ich na wielu platformach komunikacji.

Pełna wersja materiału z DD TVN, z fragmentami nagrań z pierwszej edycji Big Brothera z 2001 roku: