50. ROCZNICA LĄDOWANIA CZŁOWIEKA NA KSIĘŻYCU W LIPCU NA KANALE NATIONAL GEOGRAPHIC

Już wkrótce minie pół wieku od chwili, w której człowiek po raz pierwszy w historii wylądował na Księżycu. 20 lipca 1969 roku dokonali tego członkowie załogi statku Apollo 11: Neil Armstrong oraz Edwin „Buzz” Aldrin. To właśnie Armstrong jako pierwszy postawił stopę na powierzchni Księżyca i wygłosił słowa, które już na zawsze przeszły do historii: „To jest mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości”.

Z okazji tej rocznicy kanał National Geographic, jako przewodnik po najważniejszych wydarzeniach w historii ludzkości, przygotował cykl wyjątkowych programów. Stacja zaprasza na wspólny podbój kosmosu z „Apollo: droga na Księżyc”, „Armstrong – człowiek z Księżyca”, a także „Apollo: na podbój kosmosu”.

Wysokiej jakości kontent emitowany na kanale National Geographic nieustannie cieszy się popularnością wśród miejskiej (AFF = 216, A25-54 500K+) i zamożnej widowni (AFF = 206 M35-54 3500+*). Oferta programowa stacji przyciąga widzów, poszukujących ambitnej rozrywki. Tylko w kwietniu kanał osiągnął zasięg na poziomie 6,7 mln.

Współpraca sponsorska przy serii programów związanych z 50. rocznicą lądowania człowieka na Księżycu, z emisją na kanale National Geographic, niewątpliwie wpłynie na umocnienie jakościowego wizerunku marki Klienta.

Dane: NAM, 01.04-21.05.2019, 06:00-25:59, AFF vs. A16-49, DayParts, cov A4+, Reach and Frequency

*dochód rozporządzalny na jednego mieszkańca