4FUN.TV – 10 LAT BAWI WIDZÓW!
14 lutego stacja obchodzi 10 urodziny. Z okazji tego święta kanał muzyczny zmienia szatę graficzną oraz logo.
4fun.tv niezmiennie dostarcza rozrywki swoim widzom. Telewizja zawsze mocno stawiała na najnowsze technologie, nie tylko podążając za już istniejącymi rozwiązaniami, ale również proponując je i wprowadzając na rynek. Rozbudowana interakcja z odbiorcami pozwala im współtworzyć ofertę programową i gwarantuje dodatkową rozrywkę, której próżno mogą szukać w tak szerokiej formie w innych stacjach. W tym celu integrowane są popularne kanały komunikacji, jak media społecznościowe i rozwiązania multiscreen oraz wykorzystywanie powszechnie dostępnych usług Premium SMS i MMS, jako szybkiego kontaktu z widzem. 4fun.tv może poszczycić się tym, iż wprowadzane przez stację innowacje technologiczne, przenikały później do innych kanałów telewizyjnych.
W II połowie 2013 roku Grupa 4fun Media, właściciel 4fun.tv, wprowadziła premierową aplikację second screen – Fun App, dedykowaną wszystkim swoim stacjom telewizyjnym. Zastosowane w niej unikalne funkcjonalności sprawiają, że na wielu płaszczyznach można uznać ją za pionierską nie tylko w naszym kraju, ale również na całym świecie. Aplikacja działa 24 godziny na dobę i wpisuje się w nowy rodzaj konsumpcji mediów przez młode osoby. Głównym jej założeniem jest dostarczenie widzom stacji kolejnej warstwy interakcji, komunikacji czy też rozrywki w oparciu o kontent z TV. Z kolei reklamodawcom umożliwi ona prowadzenie wielopłaszczyznowych i zintegrowanych, a przede wszystkich cross mediowych, czyli bardziej skutecznych, kampanii reklamowych. Aplikacja bardzo szybko została doceniona przez ekspertów i nominowana między innymi do Grand Press Digital, a także do Nagród Mobile Trends Awards, przyznawanych przez kapitułę, w skład której wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii. Natomiast w konkursie Best Mobile App Awards 2013, FUN APP walczy z najnowszymi i najlepszymi aplikacjami na światowym rynku, które wyłania międzynarodowe grono doświadczonych i uznanych w branży twórców i deweloperów aplikacji mobilnych .
Warto również wspomnieć, że od 6 grudnia 2013 roku, dostępne jest pierwsze internetowe radio „na życzenie” 4fun.tv, działające pod adresem radio.4fun.tv. Jego unikalną ofertę tworzą przede wszystkim sami słuchacze. Rozgłośnia wprowadziła na rynek wiele innych niespotykanych dotąd w ofercie konkurencji rozwiązań. Świadczy o tym między innymi dwudziestoczterogodzinny mechanizm zamawiania utworów na życzenie, który będzie stopniowo wdrażany. Do połowy 2014 roku proces ten zostanie sfinalizowany i radio będzie nadawało na żywo przez pełne 24 godziny na dobę.
Z okazji 10. urodzin powstał utwór jubileuszowy zatytułowany hasłem towarzyszącym stacji od początku jej istnienia. „Nie bawisz się nie żyjesz” – to urodzinowy przebój 4fun.tv!