4FUN MEDIA - REBRANDING

Nastąpiła historyczna zmiana w grupie 4FUN Media - nadeszła era pierwszej muzycznej telewizji społecznościowej.

W oparciu o potencjał najsilniejszej marki z portfolio grupy 4FUN przygotowany został rebranding 3 stacji TV. Dotychczasowe stacje grupy 4FUN Media zmieniają nazwy oraz profile z mjuzik.tv na 4FUN HITS oraz z TV.DISCO na 4FUN FIT&DANCE.

Wykorzystując 4FUN APP - najbardziej zaawansowaną aplikację second screen połączoną z trzema kanałami telewizyjnymi oraz siłę social mediów stworzyliśmy pierwszą na polskim rynku telewizje społecznościową.

4FUN - Pierwsza Muzyczna Telewizja Społecznościowa oferuje widzom realny wpływ na kształt oglądanej stacji telewizyjnej oraz najlepszą muzykę do wyboru, dostosowaną  do  potrzeb widza.

Pomysły kreatywne, których jestem autorem oraz całą kampanię informującą o zmianach, na którą składają się m.in. spoty reklamowe emitowane w telewizji, radio, kinach i Internecie, zrealizowaliśmy siłami własnego zespołu. To dowód, że podobne kampanie jesteśmy wstanie realizować dla innych firm.

Rebranding to także zmiana w funkcjonowaniu całej organizacji. Moim celem jest, aby marka 4FUN stał się czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show biznesu, co wykreuje  nowe źródła przychodów dla Spółki. Myślę o stworzeniu wydzielonej spółki, która zajmie się usługami reklamowo-komunikacyjnymi - wyjaśnia cel planowanych zmian  Rafał Baran, Prezes Zarządu 4fun Media S.A.

Głównymi pomysłodawcami kampanii są Rafał Baran oraz Jarek Janas - dyrektor kreatywny 4FUN Media.

Wyrazistości i wyjątkowości dodaje fakt, iż głosem został Bogusław Linda. Reżyserem projektu był Łukasz Murgrabia natomiast produkcją zajęło się Tank Production.

Zakupem mediów zajął się dział marketingu.

Wszystkie spoty w wersji niecenzuralnej można zobaczyć na kanałach 4FUN po godzinie 22.

https://www.youtube.com/watch?v=PdjKCrs7-UE

https://youtu.be/uBe4MJ2zbBw

https://youtu.be/3WVEmZwqmcI


https://youtu.be/WoNeH15FeEk