
Kanały TVN Warner Bros. Discovery dostępne w Pilocie WP
Grupa medialna po raz pierwszy udostępnia operatorowi OTT kanały z technologią DAI
TVN Warner Bros. Discovery po raz pierwszy udostępnia kanały z technologią dynamicznej podmiany reklam (DAI) operatorowi zewnętrznemu w środowisku OTT/TV Everywhere. W pierwszym etapie rozwiązanie to zostanie wdrożone na siedmiu kanałach: TVN, TVN7, TTV, Metro, HGTV, TVN Style oraz TVN Turbo. Od 18 lutego widzowie platformy Pilot WP zyskają dostęp do kolejnych 17 kanałów medialnego lidera, co powiększy bibliotekę stacji nadawcy na platformie do łącznie 24 kanałów.
Do oferty Pilot WP dołączyło 17 kanałów grupy TVN Warner Bros. Discovery takich jak: TVN7, TVN Style, Discovery, HGTV czy TTV. Współpraca z platformą Pilot WP to kolejny krok w rozwoju technologii DAI TVN Warner Bros. Discovery, która łączy siłę i skalę telewizji tradycyjnej z precyzją dotarcia do odbiorców charakterystyczną dla środowiska digital.
– Od teraz, wspólnie z Pilotem WP, możemy zaoferować widzom platformy jeszcze większą bibliotekę naszych najlepszych seriali, filmów i programów, dostępnych łącznie na 24 kanałach z naszego portfolio. Jednocześnie po raz pierwszy uruchamiamy nasze kanały z technologią DAI w środowisku OTT zewnętrznego operatora. Jest to kolejny krok w naszej technologicznej rewolucji, w ramach której wprowadzamy nowy standard dostarczania treści reklamowych. W pierwszym etapie wdrożenia innowacyjna technologia DAI zostanie zastosowana na 7 kanałach, co sprawi, że czas spędzony na oglądaniu w Pilocie WP będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujący. Dzięki personalizacji reklam widzowie otrzymają komunikaty lepiej dostosowane do ich potrzeb, co przełoży się na lepsze doświadczenia z oglądania telewizji. Równocześnie dla naszych partnerów reklamowych otwierają się jeszcze większe możliwości skutecznego docierania do nowych grup odbiorców – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
– Nawiązanie współpracy z TVN Warner Bros. Discovery to ważny krok w realizacji naszej strategii dostarczania najwyższej jakości treści. Dzięki dodaniu 17 kanałów od TVN Warner Bros. Discovery, zapewniamy użytkownikom dostęp do szerokiej oferty rozrywkowej, filmowo-serialowej, dokumentalnej oraz informacyjnej. Uruchomienie dynamicznej reklamy adresowalnej (DAI) na tych kanałach pozwoli na lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców. To połączenie jakości, różnorodności i nowoczesnej technologii, które spełnia oczekiwania użytkowników – mówi Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audiotece Group.