TVN - PREZENTUJE PORTFOLIO NOWOŚCI REKLAMOWYCH
Przez ostatnie dwa lata TVN Media konsekwentnie realizuje strategię poszerzania portfolio innowacyjnych formatów reklamowych dedykowanych online. Obecnie w ofercie znajdują się takie pozycje jak spot interaktywny 2.0, czy Tap and Go. Te formy reklamowe, będące owocem prac ostatnich miesięcy, są jasnym wyznacznikiem trendów oraz kierunków rozwoju reklamy digital, takich jak interaktywność, użycie nowych technologii, bazowanie na opowiadaniu historii czy personalizacja.
„Formy reklamowe Richmedia osiągają nieporównywalnie wyższy CTR niż zwykłe formy reklamowe- mówi Małgorzata Gratys, Zastępca Dyrektora Sprzedaży TVN Media - wyzwaniem bywa jednak przygotowanie kreacji.
Postanowiliśmy wyjść naprzeciw tak Klientom jak i Agencjom w tej kwestii. Każdą z naszych Richmediowych form składamy w całość u siebie, używając komponentów (takich jak packshoty czy zdjęcia), jakie przesyła nam Agencja / Klient. Otwiera to szerokie możliwości nietuzinkowej komunikacji z użytkownikami, bez potrzeby angażowania dużego budżetu w obszarze przygotowania samej kreacji.
Postawienie na innowacyjne formy reklamowe jest typową sytuacją win-win, z punktu widzenia wydawcy - dbamy o swoich użytkowników, którzy mają kontakt z ciekawymi i angażującymi reklamami i z punktu widzenia Klienta- kreujemy możliwość wyjścia poza kanon standardowej komunikacji, czego rezultatem jest właśnie wysoki wskaźnik zaangażowania czy CTR’y.
Nasi użytkownicy chętnie wchodzą w interakcję z reklamą, która ich zaciekawi, rozbawi, zaangażuje.”
TVN Media zapowiada dalszy prężny rozwój reklamy angażującej użytkownika zarówno na urządzeniach mobilnych jak i Smart TV oraz na klasycznym webie.
Poniżej film prezentujący wszystkie nowości w ofercie TVN Media.Skrócony opis zaprezentowanych w filmie Form Reklamy Richmedia:
- Sidedish - Spot przed krótkimi materiałami wideo, połączony z interaktywnym panelem na którego kartach znajdują się interaktywne wtyczki.
- Tap and go - Interaktywna plansza z różnymi typami zabawy do wyboru- zachęca użytkownika do wykonania konkretnej aktywności aby dostać się na stronę docelową kampanii.
- Spot interaktywny 2.0 - Druga generacja spotu interaktywnego zawiera interaktywne wtyczki na kartach które można bardzo szeroko customizować zmieniając ich wielkość czy kolor.
- Storyteller - Standardowa forma display w niestandardowym ujęciu- banner rozwija się wielokrotnie ukazując kolejną cząstkę historii i zachęcając do zabawy poprzez umieszczone na kartach interaktywne wtyczki.
- Choose and play - Kolekcja powiązanych ze sobą spotów wideo przed długimi materiałami, pozwalająca użytkownikowi wybrać zakończenie historii lub też poznać szczegóły dotyczące kilku produktów.
- Callspot - Spot wideo prezentowany na urządzeniach mobilnych, który po kliknięciu kieruje bezpośrednio do ekranu wybierania numeru, lub wysyłania smsa.