PLAYER.PL SIĘ ZMIENIA!
Player.pl się zmienia: nowy serwis, szersza oferta, nowe logo i identyfikacja! TVN udostępnił dzisiaj wersję beta najbardziej angażującego polskiego serwisu video na żądanie. Zmienia się jego interfejs i grafika, a dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, oferta poszerza się o 7 kanałów tego nadawcy dostępnych na żywo.
Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy nowego player.pl. Od 31 sierpnia użytkownicy serwisu mogą korzystać z wersji beta. Celem tych zmian jest to, aby każdy użytkownik mógł w łatwy i szybki sposób korzystać z bogatej oferty najlepszych filmów, seriali i programów telewizyjnych. Unowocześniony został także logotyp serwisu player.pl, podkreślający najważniejsze elementy jednej z najpopularniejszych marek VOD na rynku.
„Player.pl zajmuje bardzo ważne miejsce w Grupie TVN. W tej chwili tylko z samej strony www serwisu (nie licząc aplikacji) korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Mieli oni swój ogromny wkład w projekt nowej platformy, która opracowana została ostatecznie przez zespół TVN Digital. Opublikowany dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze.” – Powiedział Maciej Maciejowski, Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.
Wśród dostępnych na platformie treści znajdziemy uwielbiane przez widzów programy TVN takie jak „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” oraz największą nowość jesiennej ramówki, serial medyczno-kryminalny „Diagnoza”. Większość z tych produkcji użytkownicy player.pl mogą zobaczyć bez reklam oraz w prapremierach. W ofercie serwisu nie zabraknie ekskluzywnych treści wyprodukowanych wyłącznie dla player.pl, takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”.
Dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, do oferty player.pl dołączają kanały tematyczne dostępne w ofercie tego nadawcy, a użytkownicy będą mogli oglądać na żywo takie kanały jak Planete+, Domo+, Kuchnia+, Ale kino+, Mini Mini+ oraz TeleToon+. Dzięki player.pl, największych emocji kibicom piłki nożnej (ligi piłkarskie: hiszpańska, włoska, francuska) dostarczy Eleven Sports, a wielbicielom wyścigów żużlowych należący do platformy nc+ kanał nSport+. Miłośnicy kina znajdą wśród filmów na żądanie najnowsze polskie produkcje takie jak „Amok” czy „Maria Curie”.
„Badania jednoznacznie pokazują, że rośnie grupa osób, które poszukują treści tv w Internecie, oglądając je na różnych platformach. Dzięki rozpoczętej właśnie strategicznej współpracy z nc+, w ofercie player.pl pojawiły się nowe kanały tematyczne ze starannie wyselekcjonowanymi treściami dla wymagającego widza. W połączeniu z dotychczasową współpracą z takimi nadawcami jak MTV czy Discovery, dajemy tym samym dostęp do bogatej biblioteki seriali i programów rozrywkowych należących nie tylko do Grupy TVN. Warto podkreślić, że nasi widzowie spędzają na platformie zdecydowanie więcej czasu niż w przypadku innych serwisów VOD dostępnych na polskim rynku. Poszerzając bibliotekę treści, chcemy zaproponować im więcej materiałów video – również ekskluzywnych dla naszej platformy, których nie zobaczą w innych serwisach. To nie koniec zmian i rozwoju – jeszcze tej jesieni poszerzymy ofertę.” – powiedział Maciej Gozdowski, Dyrektor zarządzający player.pl