





PLAYER.PL NAJPOPULARNIEJSZĄ APLIKACJĄ MOBILNĄ W KATEGORII SERWISÓW VOD W POLSCE
Aplikacja mobilna player.pl uplasowała się na pierwszym miejscu wśród legalnych serwisów VOD w grupie Millenialsów jak i ogólnie, wynika z grudniowych wyników badania Gemius/PBI, zawierających po raz pierwszy wyniki dla aplikacji mobilnych.
Aplikacja mobilna player.pl pokonała konkurencję, zyskując ponad 400 tyś. realnych użytkowników w grupie Millenialsów (15-34) oraz ponad 850 tys. realnych użytkowników ogólnie – dwukrotnie więcej niż vice lider rankingu. Serwis potwierdził pozycję lidera wśród Millenialsów, dowodząc, że rozumie i tworzy trendy rynkowe, jednocześnie umiejętnie wykorzystując je do budowania swojej pozycji. Innowacyjny kontent, współpraca z młodymi, kreatywnymi twórcami oraz różnorodność oferty rozrywkowej pozwoliła player.pl dotrzeć do najważniejszej grupy docelowej - odbiorców konsumujących media przez urządzenia mobilne. W 2016 player.pl wyprodukował 14 oryginalnych formatów, które wygenerowały ponad 400 milionów odtworzeń.
Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce powiedział: „Zróżnicowany, wielotematyczny kontent, nieograniczony niczym dostęp, tu i teraz – to jest nasza rzeczywistość. Player.pl odpowiada na wszystkie te potrzeby, śmiało łącząc technologię i ciekawą ofertę programową. Rozpoczynamy nowy rok na pozycji lidera wśród młodej generacji mobilnej i wierzę, że w 2017 roku utrzymamy tę pozycję, jeszcze bardziej dystansując się od innych rynkowych graczy” .
Platforma player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie oferowała seriale i inne programy znane z kanałów TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje ponad 24 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.
Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników. Utrzymuje również swoją pozycję najbardziej angażującego serwisu na rynku VOD – średni czas miesięczny w serwisie jest o ponad 50% wyższy niż w przypadku największych konkurentów. Dużym zainteresowaniem cieszą się szczególnie produkcje player.pl adresowane do pokolenia Millenialsów, wśród którego player.pl jest najbardziej popularnym serwisem VOD w Polsce.
Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.
* badanie GEMIUS/PBI, Grudzień 2016, analiza przeprowadzona przez player.pl