PLAYER.PL LIDEREM POLSKIEGO RYNKU LEGALNYCH SERWISÓW OTT
W marcu br. player.pl osiągnął rekordowe wyniki. W ostatnim miesiącu serwis odwiedziło 5,5 miliona realnych użytkowników. Tym samym platforma potwierdziła pozycję lidera rynku wśród legalnych serwisów oferujących dostęp w modelu bezpłatnym i płatnym.
„Player.pl jest naszym flagowym produktem digital. Cieszę się, że nie jest już tylko serwisem oferującym catch-up telewizji, ale wyborem na prime time!” – mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.
Liczba realnych użytkowników legalnych serwisów OTT w Polsce
(marzec 2019 r.)
Źródło: badanie Gemius/PBI, Marzec 2019, Liczba realnych użytkowników, dane zagregowana dla PC, stron www i aplikacji na urządzeniach mobilnych, liczba użytkowników player.pl uwzględnia ruch ze strony vod.pl/player.pl
„Jesteśmy niezwykle dumni z marcowych, rekordowych wyników serwisu – przekroczyliśmy próg 5 milionów realnych użytkowników. Player.pl oferuje rozrywkę na najwyższym poziomie, w tym hity prosto z kina oraz najpopularniejsze seriale i kanały live. Wiele tytułów pojawia się tu wcześniej niż w telewizji czy innych serwisach wideo na żądanie. Dzięki temu staliśmy się pierwszym wyborem wśród polskich użytkowników internetu” – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
Do najpopularniejszych tytułów na player.pl w marcu należał program „Big Brother”, w tym kolekcja treści ekskluzywnych i transmisja na żywo z domu w Gołkowie. Od rozpoczęcia programu materiały wideo śledzi w serwisie ponad 0,5 mln unikalnych użytkowników. Łącznie wykonali oni 2,3 mln emisji odcinków programu, a duża grupa śledzi materiały live. Popularnością cieszą się także treści ekskluzywne – format „Big Brother 18+” śledziło aż ponad 60 tys. unikalnych użytkowników.