PIERWSZA W POLSCE REKLAMA EMITOWANA W TECHNOLOGII 360 STOPNI
TVN Media wprowadza do oferty reklamę 360 ° pierwszą w Polsce reklamę emitowaną w technologii 360 °, która zachęca użytkownika do interakcji ze spotem video.
Dzięki nowej formie reklamy użytkownik może zmieniać kierunek patrzenia, wybierać i zatrzymać się na najciekawszym w danym momencie fragmencie reklamy. Daje to nowy wymiar zaangażowania widzów i postrzegania reklamy wideo . Możliwość obracania materiału w różnym kierunku, użytkownik może dokonać za pomocą kliknięcia w nawigacje, klawiaturę, myszkę albo za pomocą odpowiedniego przesunięcie palcem na ekranie urządzenia mobile. Emitowana reklama może być również klikalna. W tym celu w lewym górnym rogu umieszczony został button, po kliknięciu w który użytkownik może zostać przeniesiony na stronę docelową .
Pierwszą reklamę 360° e-widzowie player.pl mieli okazje zobaczyć przy premierze serialu „Para nie do pary” 26 września. Pierwszy na świecie taki serial, w którym widzowie mogli dosłownie przenieść się w sam środek akcji i oglądać perypetie bohaterów z różnych perspektyw. Zastosowana podczas nagrywania technologia 360 stopni dała widzom możliwość dowolnego przesuwania obrazu podczas oglądania, dzięki temu on sam decydował, na którego z aktorów patrzeć w danej chwili. Do oglądania premierowych odcinków zaprosiła widzów firma Murapol. Deweloper wykorzystał technologię 360 stopni do zaprezentowania oferty swoich mieszkań.
Reklama 360° już dostępna w ofercie sprzedaży BR TVN Media na platformie player.pl na desktopie, w aplikacji player.pl na systemach Android i IOS. TVN Media zapowiada dostęp tej formy reklamy również w obszarze news & business. Stworzymy produkt kompletny najwyższej jakości technologicznej, wszystko po to aby przy interesującym kontencie dla widza, stworzyć atrakcyjne środowisko dla marki.