Nowa forma reklamy online- Side dish już w ofercie
TVN Media właśnie wprowadziło do swojej oferty reklamowej formę Richmedia o nazwie Side Dish. To już czwarta po spocie interaktywnym 2.0, choose and play i tap and go forma Richmedia w naszym portfolio. Tak jak w poprzednich przypadkach, forma dostępna jest w regularnej ofercie TVN.
Side Dish to forma reklamy rich media składająca się ze spotu reklamowego oraz panelu zawierającego różnorodne wtyczki. Panel prezentuje maksymalnie 10 kart z wtyczkami, które automatycznie przełączają się, lub też mogą być zmieniane przez użytkownika. Panel pojawia się w formie rozwiniętej i zwija się tylko jeśli użytkownik sobie tego zażyczy. Forma jest widoczna niezależnie od tego czy wideo reklamowe jeszcze trwa czy już zaczął się materiał właściwy. Nawigacja po panelu odbywa się poprzez odpowiednie przyciski, a pierwsza runda (przeskok między kartami) odbywa się automatycznie. Jeśli użytkownik wykonuje akcję na karcie, na przykład: wpisuje tekst w formularz, bierze udział w sondzie czy używa mapy, karta nie przewinie się. Automatyczne przewijanie karty zadziała tylko jeśli użytkownik nie używa żadnej z wtyczek na panelu- dzięki temu forma z jednej strony przyciąga uwagę, a z drugiej pozostaje pod kontrolą użytkownika. Kart dostępnych w Side Dish’u można użyć wykorzystując każdy typ jednokrotnie lub multiplikując karty wybranego typu. Forma Side Dish jest dostępna w serwisach internetowych programów i seriali TVN, w sąsiedztwie krótkich materiałów wideo.
Typy kart do wyboru to: obrazek ekspozycyjny z buttonem, wtyczka Twitter, wtyczka Facebook, wtyczka Google Maps, sonda/formularz, pytanie otwarte, galeria zdjęć, artykuł ze zdjęciem, animacja flash.