PLAYER.PL - JESIENNE HITY

Jesień w player.pl pełna premier, produkcji stworzonych specjalnie z myślą o użytkownikach oraz kontynuacji ulubionych programów zanotowała najwyższe oglądalności w skali całego roku.

W październiku odnotowaliśmy rekordowe oglądalności player.pl wyższe w stosunku do września o 28% na wszystkich platformach dystrybucji. Największą popularnością cieszyły się produkcje TVN oglądane poprzez Web 51%, Connected TV- 29%  i Mobile+Hybrid -21%.

Użytkownicy player.pl mieli okazje obejrzeć to co najlepsze w TVN często w prapremierowej odsłonie. W Top 5 najpopularniejszych formatów znalazły się aż 4 seriale i jeden modowy show. Największą sympatię wśród użytkowników player.pl zyskała „Singielka”. Ta pełna humoru, wzruszeń i emocji romantyczna historia Elki poszukującej prawdziwej miłości zyskała ponad 19% udziału oglądalności wśród wszystkich długich odcinków emitowanych w player.pl w październiku, co stanowiło  średnio 75% widowni telewizyjnej serialu. Po blisko 12 miesiącach ”Singielka” pokonała dotychczasowego lidera wśród seriali Na Wspólnej, który osiągnął w październiku 12% udział oglądalności w player.pl. Top Model to jedyny show z pierwszej piątki najbardziej popularnych formatów player.pl w październiku. Zgromadził przed monitorami ponad 740 tyś użytkowników i odnotował  blisko 2,5 mln odtworzeń. Na czwartym miejscu jesiennych hitów w player.pl znalazł się serial Szkoła otwierający drzwi do trudno dostępnego świata młodzieży, ukazujący historie z życia wzięte i skłaniający do refleksji zarówno grono nauczycieli , rodziców jak i samych uczniów. Liczba odtworzeń odcinków serialu Szkoła osiągnęła wartość ponad 1,7 mln w październiku  i niewiele wyprzedziła nowy serial, który gości na antenie TVN i w player.pl od września Aż po sufit. W październiku współczesna saga osadzona w nadmorskich realiach dotarła do ponad 440 tys użytkowników.

Pisząc o serialowych hitach szczególną uwagę należy zwrócić na wyniki nowego serialu komediowego wyprodukowanego specjalnie dla  player.pl – „Web  Therapy”. Pierwszy odcinek serialu obejrzano w player.pl ok 300 tys  razy. Internauci polubili krótką formułę serialu, doborową obsadę i odrobię ironicznego humoru świadczą o tym wyniki oglądalności nie tylko odcinków głównych , ale również webizodów.

Użytkownicy player.pl w październiku mieli również okazje dowiedzieć się więcej o losach  bohaterów ulubionych programów, dzięki materiałom, dostępnym tylko w tym serwisie. Wysokie oglądalności odnotowały "Kuchenne rewolucje. Powroty"-486 tys odtworzeń, historie pięknych Polek mieszkających w Hollywood "Żony Hollywood. Więcej"- 241 tys odtworzeń oraz  dalszy ciąg rozmów Kuby Wojewódzkiego z wyjątkowymi gośćmi "Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy"- 195 tys odtworzeń.

Zapraszamy do player.pl. Oglądaj  kiedy chcesz , gdzie chcesz, ile chcesz… http://player.pl/

O serwisie player.pl

Platforma TVN-u player.pl obejmuje ponad 15 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla player.pl. We wrześniu br. player.pl zanotował 2,34 mln użytkowników, 46,6 mln odsłon oraz 5 godzin i 49minut :13 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius).Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów, a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.