
Igrzyska Olimpijskie
w TVN Grupa Discovery - unikalne możliwości budowania komunikacji przy globalnym evencie
Rok igrzysk olimpijskich to możliwość szerokiej komunikacji opartej na pełnym ekosystemie TVN Grupa Discovery. Obecność w kontekście angażujących treści daje szeroki potencjał do budowania unikalnych historii marek wokół największego wydarzenia sportowego w roku. Wierzymy, że tegoroczne Igrzyska będą wyjątkowe, zarówno w wymiarze najlepszej organizacji wydarzenia przez Japonię, jak i realizacji widowiska medialnego w wymiarze telewizji, digital i social mediów.
TVN Grupa Discovery we wszystkich działaniach programowych i produktowych za cel strategiczny obiera sobie jak najlepsze zrozumienie potrzeb widza. To właśnie pod jego oczekiwania przygotowywana jest oferta programowa, obecna w środowisku telewizyjnym i digital’owym. Dzięki jakościowemu kontentowi jesteśmy w stanie zagwarantować kompleksową komunikację z grupami widzów o wysokim potencjale zakupowym. Stawiamy na działania oparte o strategię MUTLISCREEN, która pozwala nam różnymi kanałami docierać do konsumenta oraz agregować rozproszony zasięg na potrzeby reklamodawców.
To, co przede wszystkim kojarzy nam się z igrzyskami olimpijskimi, to zapewne: sport, rozrywka, rywalizacja. Ale igrzyska to tak naprawdę znacznie więcej. To początek wielowymiarowych ludzkich historii, pełnych emocji i zaangażowania. Historii o dumie, wsparciu, niezwyciężonej sile i przełamywaniu własnych barier i słabości. Taka perspektywa daje zdecydowanie szerszy potencjał komunikacji marketingowej i sprawia, że kontekst igrzysk staje się odpowiedni dla wielu kategorii produktowych. Dzięki filarom, na których oprzemy komunikację, a także ogromnej ilości wyprodukowanego kontentu, mamy możliwość opowiedzenia każdej historii, dla każdej marki.

Dodatkowo, przesunięcie Letnich Igrzysk Olimpijskich na rok 2021 i fakt, że tylko 6 miesięcy dzieli je od Zimowych Igrzysk w Pekinie, daje reklamodawcom wyjątkową możliwość wzmocnienia komunikacji dzięki obecności przy tych dwóch eventach w krótkim odstępie czasowym.