
Dzień dobry Mediapanel! Debiut dziendobry.tvn.pl w TOP5 serwisów kobiecych – 3,7 mln RU w grudniu!
Od 1 grudnia 2020 roku serwis dziendobry.tvn.pl został włączony do podkategorii „Serwisy kobiece” w ramach kategorii „Styl życia” w badaniu Mediapanel i już w pierwszym miesiącu zajął 5. miejsce, zrzeszając ponad 3,7 mln realnych użytkowników.
Czołowe miejsca rankingu Mediapanel zajmują serwisy największych grup mediowych, tj. Grupa RAS Polska, Grupa Wirtualna Polska, Grupa Edipresse.pl i Grupa Gazeta.pl. Liczna grupa odbiorców pozwoliła serwisowi dziendobry.tvn.pl na wejście do czołówki największych graczy w kategorii oraz wyprzedzenie m.in. serwisów kobiecych Grupy Polsat-Interia o prawie 0,7 mln RU, jak również pojedynczych witryn, takich jak np. Party.pl (3,2 mln RU, Grupa Edipresse.pl).

„Pierwsze raportowane na rynku wyniki serwisu Dzień dobry TVN pokazują wyraźnie moc brandów oraz fakt, że na rynku można z sukcesem tworzyć kontent dla kobiet także bez dowożenia ruchu ze stron głównych dużych portali. Udział kobiet wśród naszych użytkowników wyniósł ponad 76%. Warto porównać ten wynik z wynikami naszej konkurencji. Mamy silne, zaangażowane społeczności kobiet w online. Dodatkowo, 100% ruchu to ruch organiczny, bez płatnych kampanii. Cieszymy się z udanego debiutu i już pracujemy nad kolejnymi krokami” – mówi Anna Gumkowska, Dyrektor Działu Rozwoju Produktu News i Lifestyle w TVN Discovery Polska.
Dziendobry.tvn.pl już w pierwszym miesiącu obecności w badaniu Mediapanel osiągnął szeroki udział wśród użytkowników całej kategorii serwisów kobiecych (SHR 24%), wśród kobiet przyciągając aż 1/3 użytkowniczek Internetu (SHR 30%).
Serwis dziendobry.tvn.pl każdego dnia porusza szereg angażujących tematów interesujących współczesne kobiety. W serwisie znajdują się porady, sprawdzone informacje mające wpływ na codzienne życie, a także newsy z życia gwiazd i angażująca rozrywka.
Publikowane w serwisie treści wpisują się w tematykę kobiecą, związaną z modą, pielęgnacją urody, gotowaniem, zdrowym stylem życia, związkami, parentingiem. Serwis oferuje użytkowniczkom również treści typowo rozrywkowe, wypełniające czas wolny, angażujące sondy i quizy oraz lubiane horoskopy. Ogromnym wyróżnikiem serwisu dziendobry.tvn.pl jest bogata oferta interesujących materiałów video, które powstają dzięki bliskiej współpracy i kompetencjom telewizyjnym w Grupie TVN Discovery.
Treści zamieszczane w dziendobry.tvn.pl charakteryzują się najwyższą jakością weryfikacji kontentu i restrykcyjną polityką wydawniczą, dzięki czemu reklamodawcy mogą korzystać z bezpiecznego środowiska do komunikacji marketingowej.
Zaangażowanie użytkowników serwisu skupia się również wokół kanałów social mediowych programu „Dzień Dobry TVN”. Facebook gromadzi ponad 700 tys. fanów, Instagram ponad 350 tys. obserwujących, a konto na Tik Toku cieszy się uwagą ponad 120 tys. obserwujących.
Dodatkową zaletą jest unikatowa możliwość cross-mediowej komunikacji przy wykorzystaniu standardowych form reklamowych, jak video i display, ale również w ramach działań niestandardowych, będących rozszerzeniem kontentu prezentowanego podczas emitowanego codziennego na żywo programu telewizyjnego „Dzień Dobry TVN”.
W najbliższym czasie redakcja rozpocznie nowe cykle tematyczne, takie jak: 7-minutowy format ”Moda na spacer”, w którym redaktorka Sabina Zięba wybiera się na spacer ze znanymi i lubianymi gwiazdami, by porozmawiać o modzie, trendach i o tym, jak się nosić na różne okazje, czy „Po siódme niedziela”, czyli siedem ciekawostek z życia gwiazd na zakończenie tygodnia.
Obydwa formaty to rozrywka o lekkim i zabawnym charakterze z mocnym potencjałem viralowym.
Atrakcyjne treści i materiały video najwyższej jakości, profesjonalny zespół redakcyjny i sprawdzone informacje, pozwalają walczyć o zasięgi z największymi serwisami portalowymi. Poszerzone możliwości reklamowe w serwisie, dopasowanie kontekstowe oraz wykorzystanie komunikacji na wszystkich ekranach zapewnią efektywne dotarcie do atrakcyjnej grupy konsumentów, a przede wszystkim konsumentek.
Zapraszamy do kontaktu!
Dane: Mediapanel 12.2020