BIURO REKLAMY TVN MEDIA PARTNEREM FORUM IAB 2016
Biuro Reklamy TVN Media po raz kolejny ma przyjemność bycia partnerem jednego z największych wydarzeń branży marketingu digital w Polsce.
Na tegorocznej 10-tej jubileuszowej edycji Forum IAB zapewnia uczestnikom szereg inspirujących doznań.
Prelekcja Macieja Ziąbrowskiego „ Polskie House of Cards? Potencjał dedykowanych produkcji TV w on-line” - przedstawia w jaki sposób player.pl adresuje potrzeby komunikacyjne najbardziej wymagającej grupy docelowej, jaką są Millennialsi. Wystąpienie dyrektora ds. badań i strategii produktu reklamowego TVN Media ukazuje efektywność komunikacji marek poprzez jakościowy kontent video. Precyzyjne dotarcie marketingowe do młodej części konsumentów to obecnie jedno z największych wyzwań reklamodawców – oferta produkcji własnych player.pl pozwala temu skutecznie sprostać.
Przez cały czas trwania forum IAB uczestnicy mają okazję zapoznać się z przełomową technologią kontentu 360°: pierwszy serial 360 °player.pl oraz kontent 360° w serwisach informacyjnych TVN24 oraz TVN24 BIS.
Goście stoiska Biura Reklamy TVN Media mają możliwość obejrzenia prapremiery serialu player.pl „Para nie do pary” w technologii VR, która umożliwia widzowi wejście w wirtualną rzeczywistość.
Aktorzy biorący udział w tym innowacyjnym projekcie to m.in. Magdalena Różczka, Paweł Małaszyński, Wojciech Mecwaldowski, Małgorzata Socha, czy Katarzyna Bujakiewicz.
Gwiazdy serialu osobiście opowiadają uczestnikom wydarzenia o szerokich możliwościach, jakie daje technologia kontentu 360°. Goście stoiska Biura Reklamy TVN Media mają również okazję bezpośredniego kontaktu z bohaterami serialu – liczne rozmowy i wspólne zdjęcia to atrakcja tegorocznego forum IAB.
Odwiedzający stoisko Biura Reklamy TVN Media odbywają także wirtualny spacer po studiu TVN24 BIS. Dzięki goglom VR użytkownik może poczuć atmosferę panującą w studiu jednej z największych stacji informacyjnych w Polsce.
Technologia tworzenia kontentu 360° to przełom w możliwościach komunikacji marketingowej marek. Dzięki takim rozwiązaniom, jak np. pierwszy blok reklamowy 360° przy serialu player.pl „Para nie do pary” Biuro Reklamy TVN Media zapewnia swoim Klientom innowacyjne narzędzie efektywnego dotarcia z przekazem reklamowym do najbardziej wymagających przedstawicieli konsumentów.
Więcej o możliwościach reklamowych jakie zapewniają dedykowane produkcje on-line można znaleźć w case study player.pl – tegoroczne wydanie raportu strategicznego IAB „Internet” oraz w ofercie Biura Reklamy TVN Media.
Zapraszamy do obejrzenia galerii z wydarzenia FORUM IAB
![](/public/upload/news/medium/57bb2a5c9f0a9.jpg?v=1471883870)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a5fd7ce6.jpg?v=1471883873)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a612bc79.jpg?v=1471883874)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a629ef51.jpg?v=1471883875)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a63d6d14.jpg?v=1471883877)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a6687070.jpg?v=1471883880)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a6b5c4bf.jpg?v=1471883889)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a73182f2.jpg?v=1471883892)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a747feef.jpg?v=1471883893)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a759e8b6.jpg?v=1471883895)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a69bc208.jpg?v=1471883883)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a65201b5.jpg?v=1471883878)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a681e25f.jpg?v=1471883881)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a718c79b.jpg?v=1471883891)
![](/public/upload/news/medium/57bb2a5e5c3a0.jpg?v=1471883871)
Reportaż z Forum IAB – TVN24 BIS „Biznes dla ludzi”