TVN Warner Bros. Discovery domem skoków narciarskich w Polsce

Sezon skoków narciarskich 2022/23  rozpocznie się w listopadzie wraz z inauguracją Pucharu Świata w Wiśle, transmitowaną w Eurosport 1, a już od 26 listopada kibice będą mogli śledzić i wspierać zmagania polskich skoczków również na ogólnodostępnej antenie TVN! Eksperckie komentarze i podsumowania przedstawią widzom dziennikarze TVN i TVN24 w trakcie kronik skoków emitowanych w dniach rozgrywania konkursów i kwalifikacji.

TVN Warner Bros. Discovery kontynuuje transmisje ukochanej dyscypliny sportowej Polaków, wierząc w dobrą formę naszych skoczków. W klasyfikacji generalnej letniego Pucharu Narodów Polska reprezentacja zajęła pierwsze miejsce, wyprzedzając Austrię o ponad 130 punktów! Aż 4 Polaków znalazło się w pierwszej dziesiątce klasyfikacji indywidualnej letniego Grand Prix, zajmując  1., 3., 4. i 10. miejsce.  

Kolejny rok gościmy na naszej antenie transmisje z konkursu skoków narciarskich – w zeszłym sezonie pokazaliśmy widzom nową jakość w relacjonowaniu i komentowaniu skoków narciarskich, w tym roku chcemy utrzymać ten sam wysoki poziom. Towarzyszenie Polakom w wyjątkowych sportowych emocjach jest nie do przecenienia – widzimy to analizując widownię takich eventów jak finał Roland Garros i US Open z udziałem naszej narodowej dumy Igi Świątek - mówi Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży w TVN Media. Jak zauważa – Nasza oferta komercyjna daje możliwość szerokiej komunikacji marketingowej skierowanej do widzów silnie zaangażowanych w oglądany kontent.”

Konkursy Pucharu Świata, Turniej Czterech Skoczni, Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym – wszystko to można będzie obejrzeć na antenie TVN, Eurosport 1, Eurosport 2 oraz w Player.pl.  Widzowie będą mogli śledzić konkursy rozgrywane w Europie, Stanach Zjednoczonych i w Japonii, dlatego godziny niektórych transmisji będą niestandardowe.

Po fantastycznych wynikach Polaków w letnim Pucharze z optymizmem czekamy na 5 miesięcy sportowych emocji licząc na dobre wyniki naszych zawodników. Klientom TVN Media oferujemy szeroki wachlarz możliwości w zakresie komunikacji marek. Widownia skoków narciarskich na dużej antenie TVN jest relatywnie bardziej rodzinna. W Eurosporcie skoki ogląda widownia męska, szukająca eksperckiego komentarza. Z kolei kroniki skoków emitowane po sportowych Faktach oraz w cenionej również przez reklamodawców stacji newsowej TVN24 prezentują informacje o skokach w skrótowej formie, docierając szeroko do grupy komercyjnej. - mówi Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju w TVN Media

Kontynuujemy opowieść o emocjach, rozrywce i rywalizacji, o sile i przełamywaniu własnych słabości. Do oferty włączyliśmy w tym sezonie dodatkowo studio między pierwszą a drugą serią skoków, które historycznie osiągnęło najlepsze wyniki – z roku na rok rozbudowujemy ofertę tak, aby stanowiła najlepszą odpowiedź na reklamowe potrzeby naszych Klientów. Rozbudowaliśmy również ofertę digital dodając angażujące placementy na portalu eurosport.tvn24.pl oraz na portalu Toteraz, osiągającym wysokie zasięgi poprzez angażujący content.

Stworzyliśmy pakiet na cały sezon, ale zapraszamy również do obecności przy produktach miesięcznych. Jesteśmy także przygotowani  na rozmowy o produkcjach szytych na miarę czy innych niestandardowych rozwiązaniach, które nie są osadzone w produkcie podstawowym.” - mówi Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju w TVN Media

W ramach oferty na sezon zimowy 2022/23 Biuro Reklamy TVN Media przygotowało kompleksowe rozwiązania multiscreen, oparte o świadczenia telewizyjne, digitalowe oraz w social mediach. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.