TVN Media sp. z o.o. pod marką Premium TV będzie reprezentować stację TVS, regionalny kanał TV o profilu informacyjno-rozrywkowym, w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z TVS Sp. z o.o. umowę o sprzedaży czasu reklamowego na kanale TVS należącym do TVS Sp. z o.o.
Od dnia 1 stycznia 2015 roku, na mocy umowy o współpracy, TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować handlowo TVS Sp. z o.o., właściciela stacji TVS – polskiego kanału o profilu informacyjno – rozrywkowym. Premium TV będzie reprezentować telewizję TVS w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego oraz sponsoringu tej stacji.
Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV powiedział: „Cieszymy się, że od nowego roku do oferty Premium TV dołączy kanał TVS. To dla nas kolejny wyraz uznania dla kompetencji brokerskich TVN Media oraz potwierdzenie znakomitej jakości i kompleksowości oferty Premium TV.”
Arkadiusz Hołda, Właściciel Telewizji TVS powiedział: „Ustalona polityka rozwoju Stacji TVS oraz analiza rynku reklamowego były wyznacznikiem do nawiązania współpracy z Premium TV. Jestem przekonany, że pozwoli nam to na realizowanie coraz ambitniejszych celów.”
Telewizja TVS to telewizja o charakterze uniwersalnym skierowana przede wszystkim do mieszkańców Śląska i Zagłębia. Mimo regionalnego charakteru stacja oglądana jest w całej Polsce; obejmuje zasięgiem technicznym 61% kraju (dane za sierpień 2014 roku).
TVS to telewizja wielopokoleniowa, oferująca szeroki wachlarz różnorodnych programów o charakterze informacyjnym i rozrywkowym; począwszy od codziennego serwisu informacyjnego, prognozy pogody, przez programy rozrywkowe i life stylowe, aż po programy sportowe, gospodarcze i biznesowe.
Stacja TVS osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności. W okresie od stycznia do września 2014 roku jej udział w rynku oglądalności telewizyjnej wyniósł 0,19% w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Emilia Ordon
Dyrektor Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN S.A.
tel. (+48 22) 856 67 97
e-mail: press@tvn.pl