TVN MEDIA OTWIERA SPRZEDAŻ REKLAM W RAMACH OFERTY PREMIUM TV NA STYCZEŃ 2016
Już dziś rusza sprzedaż czasów reklamowych w stacjach Premium TV.
Od stycznia obowiązuje także nowa Polityka Handlowa Biura Reklamy TVN Media, która wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów wprowadza nowości i zmiany w dotychczasowej sprzedaży, jak również wprowadza jasne i transparentne zasady wyceny form niestandardowych.
NAJISTOTNIEJSZE ZMIANY PRODUKTOWE W PREMIUM TV TO:
1. poszerzenie oferty pakietów MIX o:
2. zmiana grupy docelowej pakietu TVN24BiŚ z 25-59 na 16-49;
3. NOWOŚĆ: pakiet Multiscreen, produkt integrujący reklamę telewizyjną i internetową;
4. wprowadzenie dodatkowych klastrów dla Klientów Strategicznych (17 - 20 mln, 20 - 25 mln oraz 25 mln +), przy jednoczesnym zwiększeniu tolerancji kosztowej wewnątrz klastrów i zmodyfikowane przedziały dla produktów KIDS;
5. ograniczona została minimalna ilość GRP kupowanych w ramach pakietów do wysokości 3 GRP.
JASNE I TRANSPARENTNE ZASADY WYCENY FORM NIESTANDARDOWYCH
Od stycznia w cenniku PremiumTV publikowane będą cenniki produktu niestandardowego na cały rok 2016, wg których Klient będzie miał gwarancję zakupu kampanii w całym 2016 roku po opublikowanej w danym miesiącu cenie. Szczegółowe zasady wyceny znajdą Państwo w cenniku.
Zapraszamy do zapoznania się z nowymi możliwościami oferty Premium TV, a korzystając z okazji, życzymy wszystkim naszym Partnerom Wesołych Świąt.