TVN MEDIA & SAR ROZPOCZYNAJĄ NOWĄ EDYCJĘ CYKLU #OPINIEJURORAEFFIE
Już po raz szósty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media – partnerem konkursu i gali Effie Awards Poland – realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 110 jurorów konkursu – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień. Wyniki ankiety publikowane będą w ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2022, która odbędzie się już 8 listopada.
Cykl #opiniejuroraeffie to wyjątkowa inicjatywa – jej siłą jest wspólne poszukiwanie odpowiedzi na trudne, nieoczywiste pytania, które środowisko mediowe spotyka na drodze podejmowania decyzji związanych z osiąganiem pożądanych celów dla prowadzonych działań reklamowych. Wypracowane wnioski stanowią unikatową bazę wiedzy na temat głównych zagadnień i trendów związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.
Najnowszą edycję cyklu #opiniejuroraeffie rozpoczyna publikacja dotycząca kierunków rozwoju e-commerce. Sprawdź pierwszą publikację.
„Jesteśmy dumni, że już od 6 lat wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR możemy tworzyć cykl #opiniejuroraeffie. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna stawia przed nami coraz to większe wymagania i jak nigdy wcześniej pobudza do kreowania nowych, innowacyjnych rozwiązań komunikacji marek. Jako TVN Media podejmujemy działania, mające na celu dzielenie się wiedzą i inspiracjami, aktywnie wspierając branżę reklamową w codziennych wyzwaniach. Cieszy nas, że dzięki takim inicjatywom, jak cykl #opiniejuroraeffie możemy wspólnie kształtować obecną rzeczywistość mediową w Polsce” – powiedział Andrzej Karasowski, Szef Zespołu Produktu Reklamowego, TVN Media.
Cykl #opiniejuroraeffie to dla nas wyjątkowo ważna inicjatywa, przybliża nam bowiem zdanie ekspertów branży komunikacji marketingowej na temat aktualnie kluczowych tematów i trendów, a dzięki cykliczności projektu obserwujemy jakie zmiany zachodzą na rynku i jak szybko zmieniają się czynniki wpływające na efektywność kampanii, działań i rozwiązań marketingowych. – powiedziała Paulina Goliszewska, Project Manager, SAR.
W ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2022. W tegorocznej edycji projektu swoje zdanie wyraziła rekordowa ilość, ponad 110 jurorów. Zagregowane wyniki zostały opatrzone komentarzem przewodniczących poszczególnych grup jurorskich. Wzorem lat ubiegłych, po gali Effie Awards, w czasie której poznamy laureatów konkursu, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje case study kampanii nagrodzonych złotem.
Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl oraz na stronie awards.effie.pl.
Zachęcamy do zapoznania się z publikacjami tegorocznej edycji cyklu.
- Link do pierwszej publikacji
- Link do drugiej publikacji
- Link do trzeciej publikacji
- Link do czwartek publikacji
- Link do piątej publikacji
- Link do szóstej publikacji
- Link do siódmej publikacji
- Link do ósmej publikacji
- Link do dziewiątej publikacji
- Link do dziesiątej publikacji
- Link do jedenastej publikacji
- Case study złote Effie Kujawski „Na zdrowie kategorii”
- Case study złote Effie YES „Jestem kobietą
- Case study złote Effie ING „Dorośliście? Dorośliśmy!"
- Case study złote Effie McDonald’s „Mata przejmuje Maka”
- Case study złote Effie Lubella „Nowoczesny makaron, a jak od babci”
- Case study złote Effie BLIK „BLIK Zbliżeniowy (BLIK-C)”
- Case study złote Effie Dulco „Przełamujemy tabu” #opiniejuroraeffie 2022
- Case study CCC Sprandi „Sport is an attitude” #opiniejuroraeffie 2022
- Case study Erbud „Walka o Koszyki: rekrutacja przez gaming” #opiniejuroraeffie 2022