Polityka Handlowa 2019

Szanowni Wszyscy,

Zgodnie z zapowiedzią, TVN Media publikuje w dniu dzisiejszym zasady Polityki Handlowej obowiązujące w roku 2019. Tym samym dotrzymujemy złożonej rok temu obietnicy przyspieszenia terminu rozpoczęcia negocjacji rocznych warunków współpracy.

Wierzymy, że proponowane przez nas nowe rozwiązania gwarantują nie tylko wyższą satysfakcję z efektów podjętych działań, lecz także sprowokują zmiany, których pozytywny efekt stanie się udziałem wszystkich stron rynku.

  • Nowe rozwiązania handlowe to oferta o wyższej efektywności, lepiej dopasowana do możliwości reprezentowanych produktów.
  • Chcemy przywrócić jak największej grupie Klientów zdolność realizacji jakościowych parametrów kampanii, co umożliwi budowę stabilnych przewag konkurencyjnych, zdobywanych dzięki tworzeniu unikalnych rozwiązań komunikacyjnych.
  • W naszej ocenie na istotności zyska wysoka kompetencja i specjalizacja, niezbędne zarówno do powoływania kreatywnych koncepcji, jak również do ich skutecznej egzekucji.
  • Będziemy kontynuować działania zmierzające do eliminacji szkodliwych praktyk na rynku, będąc przekonanym, że trwale wartościowe korzyści powstają wyłącznie w środowisku transparentnych relacji pomiędzy stronami. 

Rok 2018 będzie zapamiętany jako okres wzrostu i rozwoju. Życzymy wszystkim, aby bliska przyszłość intensyfikowała to, co dobre i eliminowała wszystko, co nie jest warte kontynuacji.

Z wyrazami szacunku,
Piotr Tyborowicz

 

Polityka Handlowa Programów Telewizyjnych TVN Media 2019