POLITYKA HANDLOWA 2018
Szanowni Państwo,
W tym roku już po raz piąty ogłaszamy zasady, które porządkują nasze działania komercyjne.
Z perspektywy czasu oceniamy, że konsekwentne wdrożenie polityki transparentności i równości warunków handlowych powstrzymało wiele złych praktyk rynku i stworzyło nową jakość we współpracy pomiędzy Klientem i Medium.
Wszystkie fundamentalne zasady pozostaną w przyszłym roku niezmienione. Tak jak w latach poprzednich będziemy publikować wyniki audytów potwierdzających brak odstępstw od opublikowanych warunków współpracy.
Podążając za ewolucją rynku oraz uwzględniając potrzeby naszych Partnerów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie następujących korekt:
- Zróżnicowanie struktury klastrów pomiędzy segmentami, przedziały w TVN pozostaną bez zmian, odległość pomiędzy progami inwestycji w Premium TV uległa zmianie.
- Korekta cen pakietów w segmencie TVN i Premium TV oraz równoległa im korekta cen cennikowych.
- Utrzymanie progu inwestycji 44 mln dla negocjacji warunków indywidualnych.
- Wprowadzenie nowych pakietów w segmencie TVN, umożliwiających zakup w grupach docelowych.
- Wprowadzenie nowych pakietów demograficznych w segmencie Premium TV. Wydzielone zostały 3 grupy produktów różniące się strukturą i cechami oferowanej komunikacji.
- Nowy pakiet Multiscreen Top Kontent umożliwiający jednoczesny zakup komunikacji TV i Digital przy najbardziej angażujących programach TVN i Premium TV.
- Korekta wartości miesięcznych indeksów cenowych.
Wierzymy, że powyższe korekty sprawią, że przyszły rok będzie czasem dynamicznego rozwoju dla każdego uczestnika rynku.
Piotr Tyborowicz
Prezes TVN Media