KONFERENCJA TV DAY♥ 2017
W środę, 1 lutego, Biuro Reklamy TVN Media organizuje tv day, międzynarodową konferencję poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie.
Gościem specjalnym będzie Bob Hoffman doświadczony marketer, znany ze swojego ciętego języka. „Fantastycznie zuchwały”, „zgryźliwy, lecz szczery”, „najbardziej kontrowersyjny człowiek w marketingu” – tak media opisują gościa specjalnego.
Tematem przewodnim konferencji będzie efektywne planowanie komunikacji w erze ewolucji rynku mediów. W wydarzeniu weźmie udział ponad 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy. Podczas spotkania odbędzie się kilkanaście prelekcji oraz zostaną zaprezentowane wyniki międzynarodowych badań i case’ów. Konferencja tv day będzie okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych.
Do Warszawy przyjadą światowej sławy eksperci i przedstawiciele kluczowych firm mediowych, w tym FOX Networks Group, the Walt Disney Company, Viacom International Media Networks, Discovery Networks, SKY Media oraz Scripps Networks Interactive.
Gościem specjalnym tv day będzie jeden z najbardziej rozpoznawalnych ludzi w branży medialnej – Bob Hoffman. Przez wiele lat pracował dla największych marek na świecie. Stworzył oryginalne kampanie dla McDonalda, Toyoty, Pepsico, czy AT&T. Jest też autorem międzynarodowego bestselleru „Marketerzy są z Marsa. Konsumenci z New Jersey” (tytuł oryginalny: Marketers Are From Mars, Consumers Are From New Jersey).
Lista prelegentów:
- Bob Hoffman, CEO, Type A Group
- Kevin Chorlins, SVP International Content and Brand Strategy, Scripps Networks Interactive
- Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy, FOX Networks Group
- Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE, Viacom International Media Networks
- Patryk Piputa, Director, Head of Disney Partneship CEE, The Walt Disney Company
- Michał Kreczmar, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej, PWC
- Michał Maszkiewicz, Senior Consultant, Millward Brown
- Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media
- Jacek Szymczyk, Sales Director, Discovery Networks
- Magdalena Płaźnik, Consumer Insights & Analytics Manager, Poland, Viacom International Media Networks
- Zoe Harkness, Head of Industry Programmes, Think Box UK
- Anna Gałązka, Data Science Manager, Starcom Mediavest Group
- Daniel Stephenson, Head of SKY AdSmart, SKY Media
- Matthew Carver, Head of Insights, EGTA
„Celem konferencji tv day jest przypomnienie i uświadomienie Klientom wyjątkowej roli TV w budowie efektywnego przekazu marketingowego. Chcemy wskazać fundamentalne i unikalne cechy, które czyniły i czynią z TV niezastępowalne narzędzie w realizacji większości celów komunikacyjnych. Rewitalizacja tej wiedzy jest potrzebna w odpowiedzi na wszechobecną perswazję dotyczącą roli nowych mediów, które w wielu wypadkach uzurpują sobie prawo do takich określeń jak najbardziej powszechny, selektywny czy efektywny. Jest to zresztą rozszerzenie podjętych już działań. W listopadzie ubiegłego roku uruchomiliśmy platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi pozyskaną przez nas wiedzę dotyczącą tych tematów. Chcieliśmy podzielić się z całym rynkiem tym, co do tej pory prezentowane było na indywidualnych spotkaniach handlowych. Zaskoczyła nas ilość inspirujących dyskusji i komentarzy. Pomysł wsparli Klienci i przedstawiciele Domów Mediowych. To skłoniło nas do przygotowania propozycji całodziennej konferencji, na której międzynarodowi eksperci pogłębią to, o czym dziś piszemy w udostępnianych już materiałach.” - powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.
Szczegóły na stronie: http://tv.tvnmedia.pl/konferencja