HGTV & TRAVEL CHANNEL W OFERCIE PREMIUM TV OD STYCZNIA

HGTV – Home & Garden oraz Travel Channel to marki Scripps Networks Interactive, które od nowego roku wzbogacą ofertę Premium TV w zakresie sprzedaży reklamy spotowej, sponsoringu, lokowania produktu oraz akcji niestandardowych.

Z uwagi na swój profil, kanały HGTV – Home & Garden oraz Travel Channel wzmocnią demograficzne produkty spotowe jak również poszerzą ofertę sponsorską Premium TV.

Kanały są także otwarte na niestandardowe rozwiązania reklamowe takie jak komunikacja przy precyzyjnie wybranych formatach lub tworzenie treści na życzenie w ramach projektów specjalnych „szytych na miarę”.

Zapraszamy do współpracy!

 

HGTV – Home & Garden wprowadzi polskich widzów w świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów. HGTV będzie emitować znane międzynarodowe formaty, takie jak: „House Hunters” poświęcony handlu nieruchomościami, „Fixer Upper”, gdzie para prowadzących przekształca ruderę w piękny dom przy niewielkich kosztach czy „Flip or Flop”, w którym małżeństwo kupuje i remontuje zniszczone domy, oraz polskie produkcje pełne dobrej zabawy, pozytywnych emocji i ciekawych ludzi. Na ekranie pojawią się znani i lubiani czyli Maja Popielarska oraz Dorota Szelągowska, ale także nowe twarze jak Katarzyna Kuźma czy Anglik mieszkający w Warszawie - Jimie Ogden.

Travel Channel to kanał skierowany do podróżników, miłośników przygód i dalekich wypraw. Widzowie wraz z prowadzącym przemierzą cały świat w poszukiwaniu niezwykłych miejsc, wyruszą na zapierające dech w piersiach ekspedycje za ukrytym skarbem, czy odwiedzą ludzi mieszkających w ekstremalnych warunkach np. na Alasce.