CYKL TVN MEDIA & SAR
#opiniejuroraeffie
W ramach tegorocznych aktywności związanych z konkursem Effie Awards, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, uruchomiło
cykl #opiniejuroraeffie.
Celem cyklu jest podzielenie się z przedstawicielami rynku mediowego w Polsce opiniami członków jury Effie Awards na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.
Projekt #opiniejuroraeffie zakłada 10 publikacji, cyklicznie udostępnianych na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, w sekcji wiedza.
W projekt zaangażowali się jurorzy konkursu Effie Awards, którzy podzielili się swoimi opiniami na temat takich zagadnień, jak m.in.: trendy nowoczesnej komunikacji, top wyzwania komunikacyjne współczesnego marketera, czy czynniki sukcesu kampanii marketingowej.
Każde z zagadnień poruszanych w cyklu #opiniejuroraeffie zostanie skomentowane przez przewodniczących grup jurorskich konkursu Effie Awards.
Projekt #opiniejuroraeffie można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @effiepoland, gdzie będą pojawiać się informacje o kolejnych publikacjach udostępnionych na tv.tvnmedia.pl.
Cykl #opiniejuroraeffie otwiera publikacja podsumowująca prace nagrodzone w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards. Analizę przygotowano na podstawie danych SAR Effie Awards w oparciu o badanie przeprowadzone z Kantar Millward Brown.
- Link do pierwszej publikacji cyklu
- Link do drugiej publikacji cyklu
- Link do trzeciej publikacji cyklu
- Link do czwartej publikacji cyklu
- Link do piątej publikacji cyklu
- Link do szóstej publikacji cyklu
- Link do siódmej publikacji cyklu
- Link do ósmej publikacji cyklu
- Link do dziewiątej publikacji cyklu
- Link do dziesiątej publikacji cyklu
- Case study złote Effie Alivia „Wojna z rakiem”
- Case study złote Effie Carrefour „Bonjour w Carrefour”
- Case study złote Effie Prażubr „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany”
- Case study złote Effie Film Wołyń „Pojednanie”
- Case study złote Effie Biedronka „Gang Świeżaków"
- Case study złote Effie Maggi „Daj się zaskoczyć!”
- Case study złote Effie SOS Wioski Dziecięce „Szukamy Mamy 2016”
„Konstruując oferty i produkty staramy się podkreślać skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań komunikacyjnych, stąd nasze wieloletnie partnerstwo przy konkursie i gali Effie Awards. W tym roku próbujemy pogłębić tę relację i poprzez platformę tv.tvnmedia.pl udostępniamy marketerom ekspercką wiedzę i komentarze jurorów Effie.
Wspólnie z SAR uruchomiliśmy projekt #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards dzielą się opiniami na tematy istotne w punktu widzenia współczesnego marketera. To zupełnie nowa inicjatywa, dająca rynkowi mediowemu dostęp do unikalnej wiedzy ekspertów analizujących najbardziej efektywne kampanie reklamowe w Polsce.” - powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.
Skład jury Effie Awards można zobaczyć na stronie konkursu www.effie.pl.