CYKL #OPINIEJURORAEFFIE
III EDYCJA WSPÓLNEGO PROJEKTU TVN MEDIA&SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media (partner konkursu i gali Effie Awards 2019) w ramach aktywności związanych z wydarzeniem, przygotowali trzecią edycję cyklu #opiniejuroraeffie. Tegoroczny cykl przybiera wyjątkową formę, nawiązującą do 20-lecia konkursu Effie Awards w Polsce. Tematyka publikacji dotyczy istotnych zmian, które zaszły w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 20 lat oraz ich wpływu na obecny kształt rynku reklamowego w Polsce.
„Żyjemy w erze, w której marketerzy muszą podążać za zmieniającymi się gustami i potrzebami konsumentów. Dzięki mediom społecznościowym i nowym technologiom mamy niespotykany do tej pory dostęp do informacji. Komunikacja ma miejsce przez całą dobę w czasie rzeczywistym, a nasi wirtualni znajomi mają ogromny wpływ na nasze wybory.” - powiedziała Kasia Kieli, President & Managing Director, Discovery EMEA, szef jurorów konkursu Effie Awards 2019 „Elastyczność, innowacja i umiejętność szybkiej adaptacji to dziś podstawy sukcesu”
Tegoroczny cykl #opiniejuroraeffie otwiera publikacja top 5 wniosków z analizy przeprowadzonej przez Kantar na podstawie kampanii nagrodzonych w ostatniej edycji konkursu (Effie Awards 2018). Link do pierwszej publikacji.
Przez kolejne tygodnie, aż do samej gali, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2019. W ramach badania przedstawiciele świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień z perspektywy ostatnich 20 lat komunikacji marketingowej w Polsce m.in.: największych wyzwań marketera, rewolucji w przekazie reklamowym, czy też najważniejszych z ich perspektywy elementów w procesie analizy konsumenta. Zaprezentowane wyniki ankiety zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.
Cykl #opiniejuroraeffie wpisał się w świadomość branży mediowej, dostarczając opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Jak co roku po gali Effie Awards, w czasie której poznamy laureatów tegorocznej edycji, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.
Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji https://www.tv.tvnmedia.pl/wiedza oraz na stronie https://www.awards.effie.pl.
Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi publikacjami cyklu.
- Link do pierwszej publikacji cyklu
- Link do drugiej publikacji cyklu
- Link do trzeciej publikacji cyklu
- Link do czwartej publikacji cyklu
- Link do piątej publikacji cyklu
- Link do szóstej publikacji cyklu
- Link do siódmej publikacji cyklu
- Link do ósmej publikacji cyklu
- Link do dziewiątej publikacji cyklu
- Link do dziesiątej publikacji cyklu
- Case study złote Effie Fundacja Rak’n’Roll „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”
- Case study złote Effie Żabka „Kawa na każdym rogu”
- Case study złote Effie Tiger "Mistrzowie"
- Case study złote Effie Corega „9 milionów powodów”
- Case study złote Effie Amundsen Vodka „Odkrywaj więcej”
- Case study złote Effie Żywiec „Chce się Ż”
Informacje o najnowszych materiałach można śledzić na bieżąco na profilach społecznościowych Effie oraz Biura Reklamy TVN Media (Facebook, Instagram, LinkedIn).
Skład jury Effie Awards jest dostępny na stronie konkursu https://awards.effie.pl/jury/.