BIURO REKLAMY TVN MEDIA SPONSOREM GŁÓWNYM FORUM IAB 2021

Mamy przyjemność poinformować, że Biuro Reklamy TVN Media po raz kolejny zostało sponsorem głównym Forum IAB. W tym roku wydarzenie odbywa się zdalnie w dniach 8-10 czerwca 2021 i jest niezmiennie jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych spotkań branży marketingu digital w Polsce.

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji Forum IAB jest „Od Nowa. Redefinicja czy Reset.”

Przygotowaliśmy dla Państwa aż dwa wystąpienia. W pierwszym dniu Forum Maciej Gozdowski & Dr Anna Gumkowska, przedstawiciele TVN Grupa Discovery wystąpią z prelekcją "Ile subskrypcji zmieści się w jednym użytkowniku? Wzrosty na rynku d2c." W czasie COVIDU konsumenci chętnie korzystali z usług direct2consumer i kupowali dostęp do platform VOD. Eksplozja treści wideo w modelu subskrypcyjnym stała się faktem także w Polsce. Podczas wystąpienia porozmawiamy m.in. o analizie rynku, zachowań konsumentów i potencjałów biznesowych.

W drugim dniu Forum Aleksandra Przeździecka z TVN Media w wystąpieniu pt. "Content commerce, czyli o tym jak skróciliśmy ścieżkę między oglądaniem inspirujących treści a zakupem." opowie o tym jak przekształcić wrażenia z oglądania telewizji w doświadczenie zakupowe i zamknąć ścieżkę zakupową konsumenta. Dowiemy się co łączy Chyłkę z Krzysztofem Miruciem? Co robi Maja w ogrodzie z Panią Gadżet? O tym wszystkim opowiemy na przykładzie innowacji marketingowej, która tworzy brakujące ogniwo między oglądaniem a zakupem treści telewizyjnych. Zachęcamy do udziału!

Przez wszystkie trzy dni trwania Forum na odwiedzających wirtualne stoisko TVN Media czeka również możliwość sprawdzenia swojej wiedzy w aplikacji online i wygrania dostępów do player.pl. Zapraszamy serdecznie!

W tych dniach pozostajemy również do Państwa dyspozycji i zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami zespołu sprzedaży, którzy z przyjemnością odpowiedzą na wszelkie pytania i szczegóły związane z ofertą TVN Media.

Więcej, na temat niestandardowego podejścia do innowacyjnych form komunikacji reklamowej w portfolio TVN Media, można znaleźć w tegorocznym wydaniu raportu strategicznego IAB w publikacji „Player jako pierwszy na polskim rynku buduje nowy segment dystrybucji treści AdLite i reklamy video" Polecamy!