BIURO REKLAMY TVN MEDIA REALIZUJE AUKCJĘ CZASU REKLAMOWEGO PRZY TOP PROGRAMACH TVN I SKOKACH NARCIARSKICH W LISTOPADZIE

Już w najbliższy wtorek odbędzie się aukcja ekskluzywnych bloków reklamowych przy listopadowych premierach top formatów TVN, w tym dwóch odcinkach finałowych („Ślub od pierwszego wejrzenia” oraz „Mam talent!”) oraz przy dwóch konkursach Pucharu Świata w Skokach Narciarskich. Klienci zainteresowani jakościową obecnością przy najlepiej oglądanych formatach będą mogli zagwarantować miejsce reklamowe dla swojej marki w specjalnych blokach reklamowych, oddalonych od pozostałych przekazów reklamowych, co gwarantuje niski clutter reklamowy i maksymalny impakt komunikacji. 

Oferta listopadowej aukcji to 31 ekskluzywnych breaków emitowanych od 1 do 30 listopada. Każdy z nich będzie przeznaczony tylko dla jednego reklamodawcy i zostanie wyemitowany w ramówce kanału TVN. Bloki te nie są dostępne w innej formie sprzedaży i zostaną umieszczone tuż przed premierami najchętniej oglądanych formatów, tj.: „Ślub od Pierwszego Wejrzenia”, „Top Model”, „Kuchenne Rewolucje”, „Mam Talent”, „Masterchef” oraz „Totalne Remonty Szelągowskiej”. 

Przedmiotem aukcji będzie dodatkowo obecność w specjalnym, 30-sekundowym bloku reklamowym podczas pierwszego w TVN konkursu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Ruce (26-27.11.2022). Break reklamowy zostanie wyemitowany w czasie przerwy technicznej podczas pierwszej serii skoków i będzie przeznaczony wyłącznie na jeden spot, niezależnie od długości kopii (maks. 30 sek.). Dzięki takiemu rozwiązaniu brand klienta zostanie maksymalnie wyeksponowany.

Jak to działa?

Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewnia transparentność wszystkich podejmowanych działań. Aukcja zostanie zrealizowana w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany blok reklamowy. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany blok, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji. 

Aukcja rozpocznie się we wtorek 18. października o godz. 12:00 i jest zaplanowana na 45 minut.

W sprawie szczegółów zapraszamy do kontaktu: kontakt_aukcje@discovery.com