BIURO REKLAMY TVN MEDIA PARTNEREM SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW

Z przyjemnością informujemy, że Biuro Reklamy TVN Media po raz drugi zostało partnerem Social Media Week Warsaw.

Idea Social Media Week wywodzi się z Nowego Jorku. To tam odbywały się pierwsze wydarzenia. Teraz cykl odbywa się równolegle w kilkudziesięciu miastach, na kilku kontynentach m.in. w NY, Londynie, Rzymie, Toronto i Chicago, a także po raz drugi w Warszawie.

W dniach 13-14 czerwca uczestnicy Social Media Week Warsaw mają okazję wziąć udział w kilkudziesięciu wykładach i konwersatoriach z przedstawicielami branży mediowej, marketingowej i technologicznej ze świata i Polski. To szansa na poznanie nowości, trendów na temat Social Media, a także możliwość networkingu z profesjonalistami z rynku.

Szerzenie dostępu do wiedzy i inspiracji na temat efektywnych działań reklamowych to jeden z celów, który przyświeca TVN Media w codziennym działaniu. Wspieranie aktywności i wydarzeń takich, jak Social Media Week promujących nowoczesne rozwiązania komunikacyjne jest częścią tej strategii.  

Wśród prelegentów podczas wydarzenia wystąpi również przedstawiciel TVN Media - Omar Mhina – pracujący w zespole ds. Strategii i Rozwoju produktu Digital w Biurze Reklamy TVN Media - odpowiedzialny m.in. za tworzenie nowych produktów oraz kanałów przychodowych w obszarach Social oraz Content Marketing. Omar w swojej prelekcji będzie poszukiwał odpowiedzi na pytanie „W jaki sposób marki mogą efektywnie zarządzać społecznością w Social Mediach”?

Szczegóły: https://smw.socialmedianow.pl/agenda2019