BIURO REKLAMY TVN MEDIA PARTNEREM FORUM IAB 2016

Biuro Reklamy TVN Media po raz kolejny ma przyjemność bycia partnerem jednego z największych wydarzeń branży marketingu digital w Polsce.

Na tegorocznej 10-tej jubileuszowej edycji Forum IAB zapewnia uczestnikom szereg inspirujących doznań.

Prelekcja Macieja Ziąbrowskiego „ Polskie House of Cards? Potencjał dedykowanych produkcji TV w on-line” - przedstawia w jaki sposób player.pl adresuje potrzeby komunikacyjne najbardziej wymagającej grupy docelowej, jaką są Millennialsi. Wystąpienie dyrektora ds. badań i strategii produktu reklamowego TVN Media ukazuje efektywność komunikacji marek poprzez jakościowy kontent video. Precyzyjne dotarcie marketingowe do młodej części konsumentów to obecnie jedno z największych wyzwań reklamodawców – oferta produkcji własnych player.pl pozwala temu skutecznie sprostać.

Przez cały czas trwania forum IAB uczestnicy mają okazję zapoznać się z przełomową technologią kontentu 360°: pierwszy serial 360 °player.pl oraz kontent 360° w serwisach informacyjnych TVN24 oraz TVN24 BIS.

Goście stoiska Biura Reklamy TVN Media mają możliwość obejrzenia prapremiery serialu player.pl „Para nie do pary” w technologii VR, która umożliwia widzowi wejście w wirtualną rzeczywistość.

Aktorzy biorący udział w tym innowacyjnym projekcie to m.in. Magdalena Różczka, Paweł Małaszyński, Wojciech Mecwaldowski, Małgorzata Socha, czy Katarzyna Bujakiewicz.

Gwiazdy serialu osobiście opowiadają uczestnikom wydarzenia o szerokich możliwościach, jakie daje technologia kontentu 360°. Goście stoiska Biura Reklamy TVN Media mają również okazję bezpośredniego kontaktu z bohaterami serialu – liczne rozmowy  i wspólne zdjęcia to atrakcja tegorocznego forum IAB.

Odwiedzający stoisko Biura Reklamy TVN Media odbywają także wirtualny spacer po studiu TVN24 BIS. Dzięki goglom VR użytkownik może poczuć atmosferę panującą w studiu jednej z największych stacji informacyjnych w Polsce.

Technologia tworzenia kontentu 360° to przełom w możliwościach komunikacji marketingowej marek. Dzięki takim rozwiązaniom, jak np. pierwszy blok reklamowy 360° przy serialu player.pl „Para nie do pary” Biuro Reklamy TVN Media zapewnia swoim Klientom innowacyjne narzędzie efektywnego dotarcia z przekazem reklamowym do najbardziej wymagających przedstawicieli konsumentów.

Więcej o możliwościach reklamowych jakie zapewniają dedykowane produkcje on-line można znaleźć w case study player.pl – tegoroczne wydanie raportu strategicznego IAB „Internet” oraz w ofercie Biura Reklamy TVN Media.

Zapraszamy do obejrzenia galerii z wydarzenia FORUM IAB

      Reportaż z Forum IAB – TVN24 BIS „Biznes dla ludzi”