ZAREZERWUJ SWÓJ CZAS NA KORCIE! AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO PRZY FINALE ROLAND-GARROS W TVN!

Roland-Garros, turniej Wielkiego Szlema, który wyjątkowo żywo rezonuje w sercach polskich kibiców, powraca na antenę TVN! To tu, na paryskich kortach, Iga Świątek zaznaczyła swoją obecność na międzynarodowej scenie tenisowej, zdobywając swój pierwszy tytuł wielkoszlemowy w 2020 roku, a następnie powtarzając ten niezwykły wyczyn dwa lata później.

Nasza czołowa tenisistka, będąca liderką rankingu WTA, powróciła na korty im. Rolanda-Garrosa, by bronić swojego tytułu. Jeżeli Iga awansuje do finału, widzowie będą mieli okazję oglądać ten kolejny, historyczny mecz na antenie TVN już w sobotę, 10 czerwca!

Dla miłośników tenisa to wielkie święto, które przyciąga szerokie grono widzów. Finał Roland-Garros w czerwcu 2022 r., z triumfem Igi Świątek, zgromadził przed ekranami telewizorów średnio 1,4 miliona widzów, z 16,0% udziałem w grupie komercyjnej oraz 23,7% SHR wśród mężczyzn z najwyższymi dochodami. Zasięg wśród widzów powyżej 4. roku życia wyniósł 3 miliony.

Już 6. czerwca zapraszamy do udziału w aukcji i rezerwacji miejsca reklamowego przy jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych! Dostępne będą trzy rodzaje pakietów spotowych:

  • 1x GOLD,
  • 1x SILVER,
  • 2x BRONZE.

Licytacje wystartują odpowiednio o 10:00, 11:00 i 12:00.

Dodatkowo, przedmiotem aukcji będą wskazania sponsorskie, których zakup możliwy będzie od godz. 13:00.

Każda z licytacji potrwa 45 minut z elastycznym czasem zakończenia.

"Tenis to sport pełen emocji, a my oferujemy markom przestrzeń na zaistnienie w tym kontekście. Dlatego też zapraszamy naszych Partnerów do aukcji czasu reklamowego oraz sponsorskiego – jest to doskonała okazja, by pozytywne przeżycia związane ze sportem oddziaływały na kluczowe atrybuty marek. Aukcja to wygodne i transparentne rozwiązanie umożliwiające śledzenie przebiegu licytacji na żywo" mówi  Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Premium TV w TVN Media.

Dzięki systemowi Ad_Auction, Partnerzy posiadający określone założenia budżetowe, już od 5. czerwca mogą ustawić swoją maksymalną propozycję w ramach funkcjonalności Max_Bid (automat zaszyty w aplikacji, który wyręcza w bidowaniu). Dodatkowo, śladem ubiegłego roku, w aukcji zostanie wykorzystany model elastycznego czasu zakończenia, uzależniony od rzeczywistego popytu na dany pakiet.

Więcej szczegółów można uzyskać pod adresem mailowym: kontakt_aukcje@discovery.com, bądź poprzez kontakt z opiekunem handlowym Biura Reklamy TVN Media.

Dane: NAM, 04.06.2022, COV, A4+, A20-54, SHR%, A 20-54, M 25-55 inc5000+, kanał TVN.