TVN7 Z REKORDOWYM SHR% NA POZIOMIE 5,3% W GRUPIE KOMERCYJNEJ W LISTOPADZIE!

Siódemka w sezonie jesiennym osiągnęła ogromne wzrosty: +44,0% i +1,5 pp. RDR, ze średnim udziałem na poziomie 5,1% SHR% oraz rekordowym wynikiem w listopadzie: 5,3% SHR% w grupie komercyjnej. Konsekwentne wzrosty oglądalności ugruntowują pozycję TVN7 jako 5. najchętniej wybieranej przez widzów stacji na rynku. W grupie kobiet, mieszkanek miast, TVN7 zajmuje 4. pozycję w rankingu, wyprzedzając tym samym TVP1. Na przestrzeni trzech jesiennych miesięcy Siódemka aż dwa razy osiągnęła udział powyżej 5,0%, a w roku 2020 przyciągnęła tak wysoką widownię aż 3 razy, co nie udało się jak do tej pory żadnej stacji spoza BIG4. 

Rosnące wyniki stacji są zasługą konsekwentnie budowanej strategii programowej, opierającej się o produkcje skierowane głównie do młodszych widzów – millenialsów. TVN7 rozbudowuje swoją ramówkę i wprowadza do niej formaty wysokoratingowe, poszukiwane przez młodych widzów. BrzydUla, Hotel Paradise, Zakochani po uszy, Kto odmówi Pannie Młodej, 19+ czy bardzo mocne, wieczorne pasmo filmowe zapewniają stacji stabilną i wysoką widownię, a także pozwalają rywalizować o widza z największymi kanałami na polskim rynku.

Siódemka zapewnia widzom kontent nie tylko w czasie trwania ramówek sezonowych. Już od stycznia widzowie będą mogli ponownie oglądać nowe odcinki serialowego hitu TVN7, który powrócił na antenę po 10-letniej przerwie - BrzydUli. Tej jesieni serial osiągnął bardzo wysokie wyniki: 11,8% SHR% i 3,7% AMR% w grupie komercyjnej oraz 15,6% SHR% i 4,9% AMR% w grupie młodych kobiet, mieszkanek miast (W 18-39 NR). W czasie emisji BrzydUli, Siódemka była drugą najchętniej wybieraną stacją na rynku!

Emisja: poniedziałek – piątek o 20:00

W styczniu nie zabraknie również flagowego formatu TVN7, czyli Zakochanych po uszy. Miłosne perypetie bohaterów serialu zawładnęły sercami widzów, gwarantując Siódemce stabilną i wysoką widownię w czasie jego emisji. Tej jesieni Zakochani po uszy osiągnęli 5,3% SHR% i 1,5% AMR% w grupie komercyjnej oraz 7,1% SHR%, 2,0% AMR% i AFF na poziomie 137 w grupie W 18-39 NR, co dało serialowi czołową pozycję na rynku pod względem dopasowania do grupy młodych kobiet, mieszkanek miast.

Emisja: poniedziałek – czwartek o 19:30

DANE: NAM, 01.09-30.11.2020 vs 01.09-30.11.2019, A 16-49, W 18-39 NR, SHR%, AMR%, AFF vs A 16-49; SERIALE – WYNIKI DLA PREMIEROWYCH ODCINKÓW