TVN MEDIA REALIZUJE AUKCJĘ CZASU REKLAMOWEGO PRZY TOP FORMATACH TVN EMITOWANYCH W MARCU
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Dzięki zróżnicowanej i kompletnej ofercie programowej TVN, najlepsze seriale, programy lifestyle’owe, wielka rozrywka, emocjonujące reality show, angażujące teleturnieje i filmowe hity najlepszych światowych wytwórni, będą tej wiosny na wyciągnięcie ręki!
Wiosenna aukcja spotów zaskoczy różnorodnością formatów!
Oferta aukcji to 31 ekskluzywnych breaków emitowanych w marcu 2023. Każdy z nich będzie przeznaczony tylko dla jednego reklamodawcy i zostanie wyemitowany przy topowych programach z ramówki kanału TVN.
Bloki te nie będą dostępne w innej formie sprzedaży i zostaną umieszczone tuż przed kluczowymi nowościami z oferty wiosennej z silnym wsparciem marketingowym: tj.
- „Ugotowani w parach”,
- „Nastolatki rządzą...kasą”,
- „Mój Agent”,
jak i przy uwielbianych przez widzów kontynuacjach, tj:
- „Azja Express”, 20,4% SHR, 7,6% AMR
- „Kuchenne Rewolucje”, 17,6% SHR, 5,4% AMR,
- „Chyłka 5 | Oskarżenie”, 13,8% SHR, 4,7% AMR,
- oraz przy piątkowym „Superkinie”, 11,4% SHR, 3,6% AMR
Dane w TG W 20-54 C50K+
TSV+ OOH, premiery, 01.09 - 01.12.2022; Azja Express: dane dla Ameryka Express, premiery, 04.02 - 27.05.2020
Jak to działa?
Zakup reklam zrealizujemy z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.
Aukcja rozpocznie się we wtorek 21 lutego, o godz. 10:00 i jest zaplanowana na 45 minut. Zapraszamy do udziału!
Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com
Link do logowania: https://adauction.tvnmedia.pl/login