TVN MEDIA REALIZUJE AUKCJĘ CZASU REKLAMOWEGO PRZY TOP FORMATACH TVN EMITOWANYCH W MARCU

Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Dzięki zróżnicowanej i kompletnej ofercie programowej TVN, najlepsze seriale, programy lifestyle’owe, wielka rozrywka, emocjonujące reality show, angażujące teleturnieje i filmowe hity najlepszych światowych wytwórni, będą tej wiosny na wyciągnięcie ręki!

Wiosenna aukcja spotów zaskoczy różnorodnością formatów!

Oferta aukcji to 31 ekskluzywnych breaków emitowanych w marcu 2023. Każdy z nich będzie przeznaczony tylko dla jednego reklamodawcy i zostanie wyemitowany przy topowych programach z ramówki kanału TVN.

Bloki te nie będą dostępne w innej formie sprzedaży i zostaną umieszczone tuż przed kluczowymi nowościami z oferty wiosennej z silnym wsparciem marketingowym: tj. 

  • „Ugotowani w parach”,
  • „Nastolatki rządzą...kasą”,
  • „Mój Agent”,

jak i przy uwielbianych przez widzów kontynuacjach, tj:

  • „Azja Express”, 20,4% SHR, 7,6% AMR
  • „Kuchenne Rewolucje”, 17,6% SHR, 5,4% AMR,
  • „Chyłka 5 | Oskarżenie”, 13,8% SHR, 4,7% AMR,
  • oraz przy piątkowym „Superkinie”, 11,4% SHR, 3,6% AMR

Dane w TG W 20-54 C50K+

TSV+ OOH, premiery, 01.09 - 01.12.2022; Azja Express: dane dla Ameryka Express, premiery, 04.02 - 27.05.2020

Jak to działa?

Zakup reklam zrealizujemy z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.

Aukcja rozpocznie się we wtorek 21 lutego, o godz. 10:00 i jest zaplanowana na 45 minut. Zapraszamy do udziału!

Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com

Link do logowania: https://adauction.tvnmedia.pl/login