TELEWIZJA PULS I TVN MEDIA KONTYNUUJĄ WSPÓŁPRACĘ BROKERSKĄ

Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i
PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.

Od 1 stycznia 2019 roku Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o., pod marką Premium TV, będzie kontynuować współpracę na wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a kanału PULS 2 od początku jego istnienia – od lipca 2012 roku.

Dla Telewizji Puls priorytetem jest dalszy stabilny rozwój. Dobra współpraca i wysoka jakość obsługi brokerskiej dają nam możliwość i komfort skoncentrowania się na potrzebach naszych widzów – powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls.

Obserwujemy sukces stacji i wierzymy, że nasz codzienny wysiłek przyczynia się do jej rozwoju. Propozycja programowa TV Puls i  PULS 2 trwale wpisała się w potrzeby widzów tworząc wartościowe środowisko komercyjne – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN i Discovery Polska/Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Kanał TV Puls dociera do 35,5 mln widzów, a PULS 2 – do 29,1 mln widzów (październik 2017; 4+). Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje i dokumenty, produkcje własne (seriale „Lombard. Życie pod zastaw” i „Lekarze na start”, rozrywkowy show „Następny proszę!”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską, jakimi były 19. i 20. „Mazurska Noc Kabaretowa”, „Wielka zabawa TV Puls w Dolinie Charlotty” czy „Kabaretowa Noc pod Gwiazdami” w ramach 39. „Lidzbarskich Wieczorów Humoru i Satyry”. Telewizja Puls współpracuje z największymi międzynarodowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu m.in.: Disney, NBC Universal, Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., CBS. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Telekamerę Tele Tygodnia 2018 otrzymał również serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.

TVN i Discovery Polska to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu medialnego Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK), którego programy inspirują, edukują i bawią widzów na całym świecie. 

W ofercie TVN i Discovery Polska znajduje się aktualnie 26 kanałów telewizyjnych, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN i Discovery Polska posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. player – najbardziej angażujący polski serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie, a także Eurosport Player oferujący najlepsze wydarzenia sportowe na żywo w sieci. Do nadawcy należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów informacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem nc+ – czołowej platformy cyfrowej w Polsce.