TA WIOSNA BYŁA NASZA! TVN LIDEREM RYNKU TELEWIZYJNEGO W POLSCE

Dzięki zróżnicowanej i kompletnej ofercie programowej TVN, najlepsze seriale, programy lifestyle’owe, wielka rozrywka, emocjonujące reality show, angażujące teleturnieje i filmowe hity najlepszych światowych wytwórni były tej wiosny na wyciągnięcie ręki.

Wiosenna odsłona ramówki zagwarantowała stacji tytuł lidera rynku telewizyjnego w Polsce z wynikiem na poziomie 9,0% SHR w Daypart 6:00 – 25:59 i 10,5% w Prime Time, co zapewniło przewagę nad głównym konkurentem o kolejno 21% i 30%!

Dystans w grupie kobiecej był jeszcze większy: 10,1% SHR w Daypart 6:00 – 25:59 i 11,3% SHR w Prime Time wygenerowały przewagę na poziomie 33% i 35%!

Najlepszy AMR breaku reklamowego to kolejny wyróżnik tej wiosny. 1,3% AMR dla TVN vs. 1,1% dla kolejnego gracza to dystans na poziomie 27%.

Dane: NAM, TSV+OOH, 28.02-26.05.2024, SHR%, A 20-54, W 20-54, 6:00-25:59; 18:00-22:59

Reklamodawcy, którzy zdecydowali się na współpracę w tym sezonie mogli liczyć na pewność wyników. Wśród programów o najwyższej oglądalności znalazły się:

Źródło: NAM, TSV +2 OOH, 28.02 – 26.05.2024, Programmes, SHR%, AMR%, wyniki dla odcinków premierowych, Kuba Wojewódzki bez 26.03.2024; Superkino: Dayparts, 20:00 – 22:30, piątki