21 LISTOPADA - ŚWIATOWY DZIEŃ TELEWIZJI I JUBILEUSZ PROJEKTU TV♥
21 listopada już po raz dwudziesty czwarty obchodzimy Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez Organizację Narodów Zjednoczonych. W tym dniu przypada również czwarta rocznica uruchomienia pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, która jest częścią projektu tv♥ powołanego przez TVN Media.
21 listopada globalne organizacje ACT (Association of Commercial Television), egta (Association of TV and radio sales houses) oraz The Global TV Group łączą siły w celu promowania święta telewizji na świecie.
Tegorocznym globalnym obchodom towarzyszy hasło „TV makes a difference”. Wydarzenie skupia się na podkreśleniu roli telewizji w kreowaniu zmian w społeczeństwie. Telewizja zwraca uwagę na istotne tematy, takie jak dyskryminacja rasowa, mowa nienawiści czy zmiany klimatyczne. Odgrywa również ważną rolę we wspieraniu osób prywatnych i firm podczas trwającej pandemii COVID-19.
Temat roli i siły telewizji w kreowaniu odpowiedzialnych postaw został poruszony w materiale „Telewizja i jej wpływ na zmiany w społeczeństwie” opublikowanym w przeddzień Światowego Dnia Telewizji na platformie tv.tvnmedia.pl, link do artykułu: https://tv.tvnmedia.pl/telewizja-i-jej-wplyw-na-zmiany-w-spoleczenstwie/. Platforma świętuje w tym dniu swój czwarty jubileusz. Obecnie jest na niej dostępnych ponad 650 publikacji. Dostarcza wiedzy i aktualnych danych z Polski i ze świata na temat efektywnej komunikacji marketingowej. Zbiór publikacji jest co tydzień poszerzany o nowe pozycje, aktualne wyniki badań, raporty oraz ciekawe inspiracje. W trudnym okresie pandemii na platformie uruchomiono również cykl publikacji #ChallengingTime.
„Projekt tv.tvnmedia.pl został powołany, by agregować wiedzę i inspiracje na temat komunikacji marketingowej opartej o efektywność telewizji i rozwiązania contentowe. Cieszymy się, że z roku na rok coraz więcej przedstawicieli domów mediowych i reklamodawców korzysta z platformy jako źródła informacji wspierającego codzienne działania związane z budowaniem strategii marek. Ten rok jest szczególnie wymagający; musimy szybko reagować i adaptować się do nieoczekiwanych zmian na rynku. Stąd nie zwalniamy tempa. Prezentujemy światowej klasy rozwiązania marketingowe, ale stawiamy też na lokalne projekty, jak np. cykl #ChallengingTime, do którego zaprosiliśmy przedstawicieli największych domów mediowych na polskim rynku.” – mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV, TVN Media.
Kolejny rok działalności platformy to również dalsza współpraca ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. W ramach prowadzonych projektów marketerzy oraz członkowie SAR, związani z Effie Awards, dzielą się swoją wiedzą i opiniami. Cykl #opiniejuroraeffie już po raz czwarty gromadzi unikalny kontent towarzyszący polskiej edycji największego konkursu marketingowego na świecie.
Szczegóły projektu tv♥ można śledzić na bieżąco na profilach Facebook, Instagram @tvnmedia.pl oraz Linkedin.