Ringier Axel Springer Polska
i TVN Media nawiązują współpracę reklamowo-produktową
Współpraca między Ringier Axel Springer Polska i TVN Media zakłada stworzenie oferty wykorzystującej reklamowy potencjał obu firm w zakresie szerokiego dotarcia do widzów i internautów oraz tworzenia produktów opartych o najwyższej jakości treści.
Współpraca będzie obejmowała obszary video in-stream, content marketing, programmatic oraz produkty i rozwiązania zbudowane w oparciu o first party data.
Pierwszymi obszarami współpracy obu firm będą: video-in-stream oraz produkty content marketing. Od 1 kwietnia 2021 r. TVN Media będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów video in-stream dla Ringier Axel Springer Polska. Jednocześnie spółki wprowadzają unikalne produkty z zakresu content marketingu m.in. : Native Video Effect, Power TV&Digital.
Dzięki tej współpracy nasi Klienci zyskają możliwość korzystania z kompleksowych, szeroko zasięgowych i dopasowanych kontekstowo produktów wykorzystując do tego najlepsze rozwiązania obu firm.