Polityka Handlowa 2023
Szanowni Państwo,
Ostatnie lata w znaczącym stopniu doświadczyły nie tylko branżę reklamową, ale całą otaczającą nas rzeczywistość. Zmieniające się otoczenie postawiło przed wszystkimi bardzo wysokie oczekiwania i konieczność adaptacji. W tym świecie nasi Klienci: Reklamodawcy, Agencje i Domy Mediowe poszukują sprawdzonych i wiarygodnych Partnerów, którzy potrafią zapewnić stabilność, transparentność oraz najwyższą jakość oferowanych produktów, połączoną ze skutecznym i innowacyjnym dotarciem do pożądanych grup celowych.
TVN Warner Bros. Discovery - największa grupa mediowa w Polsce i oferta Biura Reklamy TVN Media to gwarancja skuteczności Państwa działań i pewność jakości obsługi w tych trudnych warunkach rynkowych.
Start nowego sezonu programowego potwierdził niezmienną pozycję TVN jako lidera rynku telewizyjnego w Polsce, który już w pierwszym tygodniu wiosennych ramówek zdeklasował konkurencję, wygrywając wyścig o uwagę widza.
Stawiamy na ciągły rozwój i innowacyjność oferowanych rozwiązań, wyznaczając trendy, będące precyzyjną odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby reklamodawców, m.in. aukcje czasu reklamowego przy top formatach, czy nowe kierunki rozwoju technologii Addressable TV, której jesteśmy pionierem na polskim rynku.
Dzięki ofercie telewizji adresowalnej umożliwiamy naszym klientom precyzyjne targetowanie reklam na podstawie demograficznych i geograficznych danych o odbiorcach, co zwiększa skuteczność kampanii reklamowych.
Publikując Politykę Handlową 2023, gwarantujemy trwałość wypracowanych rozwiązań i mamy nadzieję, iż proponowane zmiany stworzą wiele nowych płaszczyzn naszej współpracy w stale zmieniającym się rynku.
Najważniejsze zmiany Polityki w porównaniu z rokiem 2022 to:
- zmiany grup rozliczeniowych
- zróżnicowane podwyżki CPP w poszczególnych klastrach
- promocja zakupu cennikowego
- zwiększenie udziału zakupu Digital w dotarciu do najniższej ceny z klastra
Proces negocjacji na rok 2023 zamykamy 19-go kwietnia b.r. podpisaniem Umów Rocznych.
Przez ostatnie lata byliśmy dla Państwa stabilnym i wiarygodnym partnerem i takim pragniemy pozostać.
Z wyrazami szacunku,
Dorota Żurkowska
Group Senior Vice President Revenue i Członek Zarządu TVN Warner Bros. Discovery
Marcin Idzik
Dyrektor Działu Sprzedaży TVN Media