POLECAJKI – POLECAMY, CO OGLĄDAMY!
To aktywacja, w której oddajemy głos dzieciom. Najmłodsi tworzą własne proma ulubionych seriali – Polecajki, a zwycięzcy nagrają profesjonalne wideo w studiu Disneya. Nikt nie stworzy ciekawszej narracji dla rówieśników niż oni sami.
Kampania wokół Polecajek będzie zawierać świadczenia zarówno w telewizji jak i na YouTubie:
- integracja 5” przekazu sponsorskiego z unikatowym formatem Polecajki, do których scenariusz stworzyli młodzi widzowie,
- integracja 8” przekazu sponsorskiego z trzema superpremierami tej wiosny: Miraculous: Biedronka i Czarny Kot, Ghost Force oraz Molly i Duch,
- zasięgowa kampania na Youtube Disney Channel, m.in. przy kontencie Polecajki.
Zaletą tej oferty jest jej lokalność – to projekt dostosowany do oczekiwań polskich widzów.
Disney Channel jest gwarancją dopasowania do dziewczynek w wieku szkolnym (AFF = 161). Premierowe odcinki 4. sezonu Miraculous: Biedronka i Czarny Kot uzyskały 7% SHR wśród dzieci w wieku 4-12 lat. W czasie emisji serialu, Disney Channel był najchętniej oglądanym płatnym kanałem skierowanym do dzieci.
Dane: NAM, 4-20 X 2021, SHR% A4-12, AFF W7-12 vs. A4-12; 06:00 – 20:59, X – 21 XI 2021, DayParts