NATIONAL GEOGRAPHIC – W TROSCE O NASZĄ PLANETĘ

W kwietniu National Geographic prezentuje szereg produkcji poświęconych trosce o naszą planetę. O tym, że przetrwanie podwodnych ekosystemów zależy od rozsądnej działalności człowieka, przekonamy się oglądając fascynujący dokument „Strażnicy oceanów”. Legendarna oceanografka Sylvia Earle opowie w nim o pracy sześciu wybitnych naukowców, zgłębiających tajniki podwodnych światów. Z dna oceanu poszybujemy wysoko w niebo w premierowej serii „Europa z powietrza”, ukazującej bogate i różnorodne kulturowo miejsca na naszym kontynencie. Natomiast tych, którzy na co dzień twardo stąpają po ziemi, zaskoczy seria „(nie)Zwykłe wynalazki”, w której przyjrzymy się wyjątkowej ludzkiej pomysłowości.

STRAŻNICY OCEANÓW
PREMIERA W CZWARTEK 22 KWIETNIA O GODZ. 22:00

EUROPA Z POWIETRZA
PREMIERY W NIEDZIELE OD 18 KWIETNIA O GODZ. 12:00

(NIE)ZWYKŁE WYNALAZKI
PREMIERY W ŚRODY OD 28 KWIETNIA O GODZ. 21:00

National Geographic to gwarancja wysokiej jakości programów, pełnych bogatych historii z unikalnym charakterem. Kanał telewizyjny może pochwalić się bardzo dobrym dopasowaniem do męskiej widowni, zamieszkującej miasta (AFF = 263 M30-59 50K+) o wysokich dochodach rozporządzalnych (AFF = 244 M30-59 inc. 3500+). Ponadto marka National Geographic towarzyszy widzom na wielu platformach komunikacji – także na YouTubie. Kanał YouTube stanowi naturalne przedłużenie oferty telewizyjnej: widzowie mogą w nim znaleźć fragmenty ulubionych programów, a marketerzy wyjątkowego, młodego widza uzupełniającego dojrzalszą widownię zasiadającą przed telewizorami (aż 49% odbiorców kanału YouTube National Georaphic to osoby między 18, a 34 rokiem życia). Dzięki skrupulatnie dobranej ofercie programowej i codziennej komunikacji ze społecznością fanów YouTube Nat Geo odnotowuje spektakularne wyniki: ponad pół miliona subskrypcji oraz prawie 11 milionów video viewsów miesięcznie!

Dane: NAM, 6:00-25:59, I - 28 III 2021 AFF vs. A16-49, DayParts, Google Analytics YT II 2021, Social Blade II 2021