NATIONAL GEOGRAPHIC PO RAZ TRZECI PARTNEREM TORUŃSKIEGO FESTIWALU ŚWIATEŁ - BELLA SKYWAY FESTIVAL
National Geographic po raz kolejny został partnerem festiwalu świateł Bella Skyway Festival, który odbędzie się w dniach 21-26 sierpnia 2018 r. w Toruniu. Organizatorami wydarzenia są Miasto Toruń oraz Toruńska Agenda Kulturalna.
Najbliższa edycja Bella Skyway Festival jest już dziesiątą odsłoną festiwalu organizowanego w Toruniu od 2009 roku. Program tegorocznego wydarzenia związany jest z pojęciem energii i opiera się na trzech osiach tematycznych: energia fizyczna, ciemna energia oraz energia życiowa, witalna. W ramach współpracy od 14 sierpnia na antenie National Geographic emitowane będą spoty sponsorskie, z kolei billboardy sponsorskie promujące wydarzenie pojawią się na wszystkich kanałach z portfolio FOX Networks Group Poland. Specjalnym wysłannikiem na festiwalu będzie fotograf National Geographic Adam Brzoza, który wykona zdjęcia dokumentujące tegoroczną edycję. Zostaną one wykorzystane w winiecie emitowanej na antenie stacji. Dodatkowo kanał National Geographic sprowadzi na festiwal wybrane zdjęcia z wystawy Photo Ark, wyjątkowego projektu fotograficznego autorstwa Joela Sartore, który dokumentuje zagrożone gatunki zwierząt. Informacje o partnerstwie znajdą się w materiałach prasowych i promocyjnych informujących o festiwalu.
Zaangażowanie National Geographic w kolejną edycję Bella Skyway Festival gwarantuje szeroko zasięgową promocję miasta oraz festiwalu (tylko w kwietniu National Geographic obejrzało ponad 6,7 miliona widzów), ale również dotarcie z komunikatem do jakościowych grup widzów: z wyższym wykształceniem (23%, AFF = 159), osób w wielkich miast pow. 500k mieszkańców (21%, AFF = 198) oraz widzów z ponadprzeciętnym dochodem rozporządzalnym pow. 3500 PLN (52%, AFF = 136).
DANE: NAM, IV 2018, A4+ COV, Reach&Frequnency; Q2 2018, AFF vs A16-49, Dayparts