MTV - ZOSTAŃ PARTNEREM MTV UNPLUGGED I WYPROMUJ SWOJĄ MARKĘ WŚRÓD WYMAGAJĄCEJ GRUPY DOCELOWEJ
MTV Unplugged to seria kultowych koncertów, podczas których artyści śpiewają na żywo, wyłącznie przy akompaniamencie akustycznym. Do tej pory w tak zwanych koncertach „bez prądu” wzięło udział ponad 90 wykonawców – wśród nich grupa Bon Jovi, której występ w 1989 roku zainicjował całą serię. Projekt doczekał się także specjalnej polskiej edycji! W Polsce zaszczytu wystąpienia na koncercie MTV Unplugged dostąpiło 6 artystów. Pierwszym z nich była Kayah, a jej płyta już po tygodniu otrzymała status złotej.
Jesienią 2018 roku do grona gwiazd dołączy jeden z najbardziej rozpoznawalnych artystów w Polsce – Kamil Bednarek. Wielokrotnie nagradzany za swoje płyty, które sprzedały się w nakładzie kilkuset tysięcy egzemplarzy, zdobywca pierwszych miejsc w listach przebojów stacji radiowych w Polsce.
Partnerstwo z MTV Unplugged gwarantuje zaangażowanie i dotarcie do wymagającej, młodszej (A 13-29) grupy docelowej. W skład komunikacji projektu wchodzą:
- WIZERUNEK – wykorzystanie wizerunku artysty w komunikacji promocyjnej wydarzenia
- CONTENT - okołokoncertowy z lokowaniem produktu Partnera
- LICENCJA - na wykorzystanie logotypu MTV UNPLUGGED w komunikacji promocyjnej wydarzenia
- DIGITAL - dedykowana podstrona i kampania online
- ON-AIR - emisja spotów na kanałach MTV Polska, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel
- SOCIAL MEDIA – posty na Facebooku/Instagramie
- Ponadto działania brandingowe w miejscu wydarzenia oraz spotkanie z artystą na backstage
Prestiż koncertu, znany i lubiany przez polską widownię artysta oraz szeroko zasięgowa komunikacja on-air (stacje obejmujące ofertę docierają do 10,4 mln* widzów), digital i w social mediach, to gwarancja skutecznej promocji marki Klienta.
Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie, zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!
DANE: NAM, IV 2018, COV, A4+, Reach&Frequency