FOX – TEGO LATA NIEZMIENNIE W CZOŁÓWCE STACJI SERIALOWYCH NA POLSKIM RYNKU

Letnie miesiące były prawdziwą ucztą dla miłośników seriali, o czym świadczą rewelacyjne wyniki stacji FOX. W lipcu kanał osiągnął udział na poziomie 0,73% SHR. Jest to wynik o 56% wyższy niż w zeszłym roku! Taki udział uplasował stację na drugim miejscu wśród kablowo-satelitarnych kanałów serialowych na polskim rynku. Przed widzami jesień i nowe premiery, czyli 9. sezon trzymającego w napięciu ,,The Walking Dead’’, nowe odcinki bijącego w USA rekordy popularności serialu ,,9-1-1’’ oraz 1. seria produkcji ,,Rezydenci’’, czyli tajemnice i zaskakujące realia pracy w szpitalu w Atlancie.

Stacja FOX w ostatnich miesiącach może pochwalić się naprawdę wysokimi wynikami. W lipcu b.r. kanał przyciągnął przed telewizory ponad 5 mln widzów, czyli aż 800k widzów więcej niż w zeszłym roku. FOX jest również dobrze dopasowany do kobiecych (AFF= 163, W35-49), miejskich (AFF=236, W30-59 100K+) i zamożnych grup docelowych (AFF= 165, W25-49 3500+).

Jesień to czas nowości i premier, a na kanale FOX będzie to szczególny okres, co z pewnością docenią nawet najbardziej wymagający widzowie. 8 października na antenę powraca 9. sezon zdobywcy dwóch nagród EMMY, dostarczający ogromną dawkę adrenaliny serial „The Walking Dead”.

FOX zaprasza również na nowe odcinki serialu ,,9-1-1’’, w którym śledzimy losy i codziennie wyzwania pracowników służb ratowniczych, pomagających ocalić zdrowie i życie poszkodowanym, dzwoniącym pod tytułowy numer alarmowy. W poniedziałkowe wieczory widzowie mogą śledzić losy młodego lekarza w serialu ,,Rezydenci”. Premierowy odcinek wyemitowany 4 września obejrzało 107 tys. widzów (A4+).

Stacja oprócz dobrych wyników ma do zaoferowania unikalną ofertę sprzedażową, która pomoże w dotarciu do wymagających konsumentów. 5. minutowe programy stworzone na życzenie Klienta pozwalają na skuteczną i widoczną ekspozycję marki. Partnerstwo brandów i channel identy utożsamiają produkt Klienta z jakościową i globalną marką stacji FOX, a ich emisja poza czasem reklamowym gwarantuje dodatkowe wyróżnienie przekazu.

Dane: NAM, VII 2018, SHR% A16-49, Dayparts;A4+, COV, Reach&Frequency; VII-VIII 2018, AFF vs A16-49, Dayparts.