DZIECI POLECAJĄ MIRACULOUS

Premiery nowych odcinków „Miraculous: Biedronka I Czarny Kot” wspierane są spotami realizowanymi w ramach niestandardowej kampanii „Polecajki” Disney Channel.

Łącząc nasze doświadczenie i możliwości w zakresie Marketingu, PR-u i produkcji On-Airowej, opracowaliśmy konkurs, zapraszając naszych widzów (dzieci w wieku 6-12 lat), aby zostali prezenterami Disney Channel. Dzieci były zachęcane do nagrania Instagram Stories, prezentując ich ulubione treści dostępne w Disney Channel. 10 zwycięzców nagrało spoty promocyjne ze znanymi influencerami i twarzami kampanii: Miss Agą, Olchusiem oraz Sarą z Zaczarowanego świata Sary. Spoty będą emitowane w Disney Channel przez kolejne miesiące (zobacz przykładowy spot).

Jest to świetny przykład aktywacji cyfrowej dokonanej z silnym połączeniem z telewizją linearną, tworząc lokalny kontent promujący nasze seriale.

Disney Channel jest gwarancją dopasowania do dziewczynek w wieku szkolnym (AFF = 161). Premierowe odcinki 4. sezonu Miraculous: Biedronka i Czarny Kot uzyskały 7% SHR wśród dzieci w wieku 4-12 lat. W czasie emisji serialu, Disney Channel był najchętniej oglądanym płatnym kanałem skierowanym do dzieci.

Co więcej Disney Channel cieszy się również popularnością na Youtube – to czwarty największy kanał telewizyjny z największą liczbą subskrypcji.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą „Miraculous: Biedronka I Czarny Kot” znajdującą się TUTAJ.

Dane: NAM, 4-20 X 2021, SHR% A4-12, AFF W7-12 vs. A4-12; 06:00 – 20:59, X – 21 XI 2021, DayParts. Youtube: Social Blade, II 2022.