CYKL #OPINIEJURORAEFFIE
II EDYCJA WSPÓLNEGO PROJEKTU TVN MEDIA & SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych.
W cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media opublikują wyniki badania, które zostało przeprowadzone wśród jurorów konkursu Effie Awards 2018. Publikacje zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.
To już druga odsłona projektu, którego celem jest przedstawienie opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Emisje cyklu #opiniejuroraeffie wpisują się w kalendarz konkursu Effie Awards 2018. Podobnie
jak w roku ubiegłym, tuż po ogłoszeniu laureatów podczas oficjalnej gali, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.
Publikacje cyklu #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl oraz stronie www.effie.pl.
Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi publikacjami cyklu.
- Link do pierwszej publikacji cyklu
- Link do drugiej publikacji cyklu
- Link do trzeciej publikacji cyklu
- Link do czwartej publikacji cyklu
- Link do piątej publikacji cyklu
- Link do szóstej publikacji cyklu
- Link do siódmej publikacji cyklu
- Link do ósmej publikacji cyklu
- Link do dziewiątej publikacji cyklu
- Link do dziesiątej publikacji cyklu
- Link do jedenastej publikacji cyklu
- Case study złote Effie Greenpeace „Do ostatniego drzewa”
- Case study złote Effie JBB Bałdyga „Kurpiodobre!”
- Case study złote Effie Huawei „Make it possible”
- Case study złote Effie IKEA „IKEA Po Sąsiedzku”
- Case study złote Effie Fundacji WOŚP „26. Finał WOŚP”
- Case study złote Effie Grupy MASPEX „DrWitt. Na co dzień na zdrowie”
- Case study złote Effie Philips „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?”
- Case study złote Effie PRUDENTIAL „Młody Bóg”
- Case study złote Effie MBANK „Rocznik 1999”
- Case study złote Effie IKEA „Ta kuchnia sprawdza się w życiu”
- Case study złote Effie PLAY „UKRAINA”
- Case study złote Effie IKEA „IKEA Family”
- Case study złote Effie Fundacji WOŚP „Fundacja WOŚP gra z partnerami"
Informacje o nowych materiałach można śledzić na bieżąco na profilach społecznościowych Effie oraz Biura Reklamy TVN Media (Facebook, Instagram, LinkedIn).
Skład jury Effie Awards jest dostępny na stronie konkursu www.effie.pl.