BIURO REKLAMY TVN MEDIA SPONSOREM GŁÓWNYM FORUM IAB 2018

Mamy przyjemność poinformować, że Biuro Reklamy TVN Media po raz kolejny zostało sponsorem głównym Forum IAB. Wydarzenie odbywa się w Warszawie w dniach 6-7 czerwca 2018 i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych spotkań branży marketingu digital w Polsce.

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji Forum IAB jest „Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia”. Wśród grona prelegentów, pojawi się Radek Kotapka, na co dzień Szef Działu Kreacji w TVN Emotion Studio. Jego wystąpienie pod tytułem „Kto się nie śmieje z paradokumentów. Czyli: ekscytujące życie telewizji na nowych ekranach” można zobaczyć w bloku INNOWACJE BIZNESU.

Paradokumenty - to temat budzący wiele emocji. Najczęściej oceniany negatywnie przez pryzmat niskich kosztów produkcji, amatorskiej gry aktorów i tabloidowej narracji. Tymczasem dzięki social mediom TVN, takim jak: Facebook, Instagram, a przede wszystkim Youtube'owym kanałom stacji - wokół "19+" i "Szkoły" niepostrzeżenie wyrosła ogromna, lojalna społeczność, która nie tylko wyczekuje z niecierpliwością nowych odcinków, ale z niespotykanym zaangażowaniem wchodzi w żywe interakcje z treściami pochodzącymi z wymienionych formatów, używając do tego wszelkich możliwych ekranów. Kim są? Jak i kiedy sięgają po swoje ulubione tytuły? Jaki jest ich stosunek do komercyjnej obecności marek w "ich" serialach i przede wszystkim - jak nam się udało zaangażować ich na taką skalę? – to wszystko w prezentacji "Kto się nie śmieje z paradokumentów".  Zachęcamy do udziału!

Przez 2 dni trwania Forum na odwiedzających stoisko TVN Media czekają wyjątkowe doświadczenia, w tym szansę skorzystania z aplikacji NeuroMind umożliwiającej wyścig kierowany skupieniem umysłu gracza.. Dla autorów najszybszych przejazdów zaplanowano atrakcyjne upominki. Uczestnicy Forum mogą również zasięgnąć informacji i bliżej poznać ofertę Digital TVN Media, która zapewnia markom bezpieczny kontent komunikacji oraz innowacyjne formy reklamowe Rich Media np. Millenial, Paralaksę, Spot interaktywny 2.0 z wideo czy Panel/Superpanel z galerią.

Więcej, na temat niestandardowego podejścia do angażujących form reklamowych w portfolio TVN Media, można znaleźć w tegorocznym wydaniu raportu strategicznego IAB „Internet” - case study „Emotikony narzędzie komunikacji i marketingu XXI wieku”. Polecamy!

Zapraszamy do obejrzenia galerii z wydarzenia!