BIURO REKLAMY TVN MEDIA PARTNEREM GŁÓWNYM SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW
Z przyjemnością informujemy, że Biuro Reklamy TVN Media zostało partnerem głównym Social Media Week Warsaw.
Wydarzenie odbywa się równolegle w kilkudziesięciu miastach, na kilku kontynentach świata (m.in. Nowym Yorku, Londynie, Rzymie, Toronto, czy Chicago). W tym roku po raz pierwszy w Polsce!
TVN Media, mając na uwadze efektywność działań reklamodawców, z chęcią angażuje się w działania promujące innowacyjne rozwiązania komunikacyjne. Social Media Week to inicjatywa o skali globalnej, będąca źródłem unikalnej wiedzy i inspiracji dla przedstawicieli branży mediowej.
W dniach 14-15 czerwca uczestnicy Social Media Week Warsaw mają okazję wziąć udział w kilkudziesięciu wykładach, panelach dyskusyjnych i wywiadach z profesjonalistami branży mediowej, marketingowej i technologicznej z całego świata.
Wśród prelegentów wystąpią również przedstawiciele Grupy TVN:
- Radek Kotapka, na co dzień szef działu kreacji w TVN Emotion Studio, w swoim wystąpieniu „Kto się nie boi paradokumentów. Czyli ekscytujące życie telewizji na nowych ekranach” opowie o tym, jak kontent tv pozwala budować zaangażowaną i lojalną społeczność wokół kanałów social media.
- Marta Fujak, producentka telewizyjna i szefowa Short Forms Studio w TVN zachęci do refleksji, co charakteryzuje dobre wideo w social media – o tym zagadnieniu opowie podczas prelekcji „Więcej światła!” - czyli jak nakręcić dobre wideo do mediów społecznościowych”.
Szczegóły: http://smw.socialmedianow.pl/agenda