NATIONAL GEOGRAPHIC Z BARDZO DOBRYMI WYNIKAMI W KWIETNIU 2022
W tygodniu 18 - 24.04.2022 National Geographic osiągnął 1,1% SHR w grupie mężczyzn z dużych miast (M16-49 C50K+), co uplasowało go na pierwszej pozycji wśród kanałów factual.
W tych dniach największą oglądalnością wyróżniały się programy:
- Katastrofy w przestworzach (18. kwietnia; SHR 5,4%; AMR 1,0%),
- Wyprawa na dno (19. kwietnia; SHR 5,4%; AMR 0,7%),
- Tajemnice podwodnych wraków (20. kwietnia; SHR 2,2%; AMR 0,6%)
Dwa z powyższych formatów są wspierane kampanią marketingową marki pt.: „Poza utartą ścieżką”.
Zapraszamy do współpracy w ramach sponsoringów oraz Youtube National Geographic. Kanał na Youtube obserwuje 625 tysięcy osób, co czyni go numerem jeden wśród kanałów factualowych, a jego miesięczna liczba wyświetleń to średnio prawie 8 milionów użytkowników!
Dane: NAM, SHR%, AMR% 18-24.04.2022, 06:00-25:59, M16-49 C50K+, Youtube: Social Blade 03.2022