Kryminalne zagadki, wybuchowe pary i ulubione postacie serialowe - taki będzie listopad z FOX
Listopad przyniesie ze sobą kilka kryminalnych premier, idealnych na chłodne dni spędzane w domu. Wśród nich znalazły się piąty sezon serialu „9-1-1”, drugi sezon „Big Sky” oraz po raz pierwszy w FOX – „Zabójcze umysły: poza granicami”.
9-1-1
Wraz z rozpoczęciem piątego sezonu serialu „9-1-1”, pierwsi ratownicy ruszają do akcji. Ich zadaniem jest odeprzeć serię ataków hakerskich wymierzonych w systemy komputerowe, wieże kontroli ruchu lotniczego oraz szpitale. Następnie, obejmujące całe miasto zaciemnienie spowodowane wyłączeniem świateł, powoduje spustoszenie w Los Angeles. W tym samem czasie, Athena (Angela Bassett) zajmuje się nagłą sytuacją rodzinną, depresja poporodowa Maddie (Jennifer Love Hewitt) pogarsza się, Eddie (Ryan Guzman) cierpi na problemy zdrowotne, a nowy operator centrali telefonicznej przejmuje kontrolę.
EMISJA: OD 23 LISTOPADA, WTOREK, GODZ. 21:05
BIG SKY
Kiedy prywatni detektywi Cassie Dewell (Kylie Bunbury) i Jenny Hoyt (Katheryn Winnick) spotykają się po latach, aby wspólnie przeprowadzić dochodzenie dotyczące wraku samochodu w stanie Montana, wkrótce odkrywają, że sprawa może nie być tak prosta, jak się wydaje. Kiedy odkryją tajemnicę wypadku, ich świat zderzy się z grupą niczego niepodejrzewających nastolatków, kokieteryjną stroną Jenny z przeszłości i wściekłą osobą postronną, która za wszelką cenę chce znaleźć odpowiedzi na dręczące pytania.
EMISJA: OD 22 LISTOPADA, PONIEDZIAŁEK, GODZ. 21:05
ZABÓJCZE UMYSŁY: POZA GRANICAMI
„Zabójcze umysły: poza granicami” to dramat o wydziale FBI, którego rolą jest rozwiązywanie zagadek kryminalnych, ale także pomaganie Amerykanom, którzy znajdują się w niebezpieczeństwie podczas pobytu za granicą.
EMISJA: OD 15 LISTOPADA, PONIEDZIAŁEK, GODZ. 20:10
Oferta FOX to rozrywka skrojona na potrzeby każdego widza i miłośnika każdego gatunku, w tym seriali obyczajowych kryminalnych, akcji, grozy czy produkcji science fiction. Stacja cieszy się popularnością wśród atrakcyjnych grup odbiorców, co pokazuje wysoki wskaźnik dopasowania: AFF 249 (W30-59 city 100K+), a także wzrost udziału w oglądalność o 35% w okresie styczeń – wrzesień rok do roku.
Dane: NAM, SHR% 09.2020, 09.2021 (DP 06:00-25:59), AFF vs A16-49 Q3.2021 (DP 06:00-25:59).